۲۷۴۱ نفر قربانی کرونا در اردبیل/اصناف کد بهداشتی دریافت می‌کنند به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  ۲۷۴۱ نفر قربانی کرونا در اردبیل/اصناف کد بهداشتی دریافت می‌کنند , به گزارش هاریکا خبر، رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل بعد از ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت فعالیت اصناف در اردبیل اظهار کرد: […]

۲۷۴۱ نفر قربانی کرونا در اردبیل/اصناف کد بهداشتی دریافت می‌کنند

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  ۲۷۴۱ نفر قربانی کرونا در اردبیل/اصناف کد بهداشتی دریافت می‌کنند , به گزارش هاریکا خبر، رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل بعد از ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت فعالیت اصناف در اردبیل اظهار کرد: با فروکش کردن موج ششم میزان بستری‌ها و فوتی‌ها رو به کاهش است و امیدواریم در ایام نزدیک به عید با رعایت موازین بهداشتی این موج ششم به پایین‌ترین حد برسد.

محمدرضا خلفی‌زاده ضرورت تزریق واکسن دز سوم را برای همه همشهریان در آستانه عید نوروز و احتمال سفرهای متعدد تصریح کرد: واکسیناسیون هر چند در دز سوم کم رنگ شده اما انتظار می‌رود در ۱۰ روز باقیمانده تا پایان سال روند واکسیناسیون دز سوم سرعت بیشتری بگیرد.

وی گفت: تنها ۳۵ درصد جمعیت شهرستان اردبیل دز سوم واکسن را دریافت کردند و بیش از ۴۰۰ هزار نفر در نوبت دریافت واکسن هستند که به دلایل نامعلومی مراجعه آنها انجام نمی‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل افزود: در بحث کنترل بازار و تداوم فعالیت اصناف، در قالب سامانه بهداشت بهتر است اطلاعات واحدهای صنفی و فعالان این بخش به ثبت رسیده و کی‌.آر کد برای آنها صادر شود.

خلفی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تمامی کارکنان، مالکان، کارفرمایان و فعالان عرصه‌های صنفی و خدماتی موظف هستند تا با ورود به سامانه ثبت اطلاعات خود را انجام داده و کد بهداشتی دریافت کنند تا امکان ادامه فعالیت آنها در شرایط کرونایی فراهم آید.

وی اضافه کرد: تعدادی از اصناف تاکنون با مراجعه به این سامانه ثبت اطلاعات کرده و با درج شماره تلفن خود نسبت به همکاری و همراهی بیشتر اقدام کردند اما تعدادی از صاحبان واحدهای صنفی، توزیعی و خدماتی نسبت به این کار اهتمامی نداشتند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل بیان کرد: محدودیتی در ثبت این اطلاعات در موعد مقرر وجود ندارد ولی بهتر است هر چه سریع‌تر صاحبان واحدهای صنفی، مالکان و کارفرمایان نسبت به دریافت این کد اقدام کنند تا در بازرسی‌هایی که در ایام عید انجام خواهد شد، دچار مشکل نشوند.