«حسن محمدی ادیب» مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل شد به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل «حسن محمدی ادیب» مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل شد به گزارش خبرنگار هاریکا، در این مراسم که ظهر شنبه با حضور مسئولان استانی برگزار شد، مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای […]

«حسن محمدی ادیب» مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل شد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل «حسن محمدی ادیب» مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل شد به گزارش خبرنگار هاریکا، در این مراسم که ظهر شنبه با حضور مسئولان استانی برگزار شد، مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای آموزشی منطبق بر استانداردهای روز دنیا اظهار کرد: کمبود منابع مالی در سال‌های اخیر بزرگترین مانع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده است.
دولت لطفی تصریح کرد: ۳۰ درصد ساخت و سازهای فضای آموزشی در استان اردبیل به همت خیرین و مشارکت آنها اجرایی شده و مسئولان استانی و کشوری نیز سعی کردند تا یاریگر ما در تکمیل این پروژه‌ها باشند.
وی با قدردانی از مشارکت خیرین و فعال و پویا بودن مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در رسیدن به نقطه مطلوب امر مدرسه‌سازی گفت: ۲۵۰ پروژه بلاتکلیف آموزشی و پرورشی را در سال‌های اخیر به سرانجام رسانده‌ایم تا با تأمین ردیف اعتباری مناسب با همراهی خیرین بتوانیم این واحدهای آموزشی را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم.
مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اجتناب از آغاز پروژه‌های جدید و رویکرد نوسازی مدارس را در کیفی‌سازی ساخت و سازها یادآور شد و افزود: در بحث استانداردسازی تأسیسات حرارتی مدارس نیز فعالیت‌های مناسبی در سال‌های اخیر انجام شده تا ایمنی واحدهای آموزشی تضمین شود.
لطفی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تنها ۱۰ درصد کلاس‌های درس استان در حال حاضر با بخاری‌های گازی گرم می‌شوند که در تلاش هستیم تا در سال آینده همه این واحدهای آموزشی باقیمانده را به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز کنیم.
وی اضافه کرد: ۳۰ نمازخانه مستقل در حیاط مدارس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده و ۲۷ نمازخانه نیز در حال احداث است که تا هاریکاماه سال آینده تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
لطفی از تکمیل ۱۵ سالن ورزشی در چند سال اخیر خبر داد و بیان کرد: سرانه فضای ورزشی در ۷ سال اخیر ۲ برابر شده به طوری که هم اکنون ۱۶ سانتیمتر به ازای هر دانش‌آموز فضای ورزشی در استان مهیا است.
مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: ۶ سالن و استخر ورزشی نیز در حال تکمیل است که از محل سفر رئیس جمهور منابع مورد نیاز تأمین و در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرنگار هاریکا در این مراسم با تجلیل از زحمات دولت لطفی مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، «حسن محمدی ادیب» به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد. امیدوارم خبر «حسن محمدی ادیب» مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل شد براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-19 18:49:08