خرید گوسفند زنده در اردبیل خرید گوسفند زنده در اردبیل با مدیریت امیرعباس حسین پور , به گزارش هاریکا خبر دامپروری ما در ۱۴ کیلومتری اردبیل واقع شده که با داشتن بیش از ۲۰۰ راس گوسفند کشتاری و دشتی با شرایط تک فروشی جهت قربانی در خدمت همشهریان عزیز میباشد , جهت خرید گوسفند زنده […]

خرید گوسفند زنده در اردبیل

خرید گوسفند زنده در اردبیل با مدیریت امیرعباس حسین پور , به گزارش هاریکا خبر دامپروری ما در 14 کیلومتری اردبیل واقع شده که با داشتن بیش از 200 راس گوسفند کشتاری و دشتی با شرایط تک فروشی جهت قربانی در خدمت همشهریان عزیز میباشد , جهت خرید گوسفند زنده در اردبیل میتوانید با شماره ……….. امیرعباس حسین

قیمت گوسفند زنده در اردبیل

قیمت گوسفند زنده در اردبیل , که گوسفندان دامداری ما اکثرا گوسفند مغانی که همان گوسفند گوش زرد یا همان ساری گولاغ میباشد که در صورت تمایل به خرید با شماره تماس حاصل فرمایید.

قیمت امروز 1401.3.14

قیمت میش 50 الی 55 تومن

قیمت بره 70 الی 75 تومن

قیمت قوچ 50 الی 60 تومن

دامداری خرید بره زنده در اردبیل

دامداری خرید گوسفند زنده در اردبیل به مدیریت که بیش از 10 سال سابقه پروار بندی را دارد و گوسفندان این دامداری در صورت ذبح نصف گوشت میدهد دامداری گوسفند زنده در اردبیل در همه ساعت از روز در خدمت مشتریان عزیز میباشد.

گوسفند زنده در اردبیل

گوسفند زنده در اردبیل با تضمین سالم بودن گوسفندان و با بیشترین گوشت در بین دامداران اردبیل , برای خرید گوسفند زنده در اردبیل میتوانید با ما تماس بگیرید و در محل خود گوسفند را تحویل بگیرید.

بره نر در اردبیل

خرید بره نر در اردبیل با بیش از 3 ماه پروار بندی شده در دامداری امیرعباس حسین پور , امیر عباس پسر آقا بهروز و خواهر زاده سجاد سیفی جهان میباشد.:))