احکام معلمان بر مبنای رتبه‌بندی از فروردین ماه صادر می‌شود به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل احکام معلمان بر مبنای رتبه‌بندی از فروردین ماه صادر می‌شود احمد محمودزاده در گفت‌و گو باهاریکا خبر، اظهار کرد: احکام جدید معلمان با در نظر گرفتن قانون رتبه‌بندی و اعمال افزایش سالانه حقوق، از فروردین ماه […]

احکام معلمان بر مبنای رتبه‌بندی از فروردین ماه صادر می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل احکام معلمان بر مبنای رتبه‌بندی از فروردین ماه صادر می‌شود احمد محمودزاده در گفت‌و گو باهاریکا خبر، اظهار کرد: احکام جدید معلمان با در نظر گرفتن قانون رتبه‌بندی و اعمال افزایش سالانه حقوق، از فروردین ماه صادر می‌شود تا زمینه پرداخت مزایا و مبالغ در نظر گرفته شده در این قانون فراهم آید.
وی تصریح کرد: با تاکید رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش معوقه ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ نیز در حال برآورد نهایی اعتبار است که قطعاً در سال آینده پرداخت این معوقات را نیز به حساب معلمان شاهد خواهیم بود.
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: همکاران ما در معاونت‌های مختلف تلاش می‌کنند تا زمینه اجرایی شدن قانون رتبه‌بندی معلمان را به شکل شایسته فراهم آورند تا شأن و کرامت معلمان در سال آینده حفظ شده و به نوعی شاهد اعتلای این جایگاه و منزلت نیز باشیم.
محمودزاده افزود: آموزش و پرورش با الگو قرار دادن سند تحول سعی خواهد کرد تا در ۶ ساحه تعریف شده معلمان را با انگیزه‌ای مضاعف راهی کلاس‌های درس کرده و اسباب تربیت نسلی شایسته و فاخر را فراهم کند.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های وزرات آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده سال تحول در نظام تعلیم و تربیت باشد تا با بازگشایی مدارس به شکل حضوری از ابتدای سال آینده بتوانیم اهداف تعلیم و تربیت را به شکل جدی پیگیری کنیم. امیدوارم خبر احکام معلمان بر مبنای رتبه‌بندی از فروردین ماه صادر می‌شود براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-19 18:49:22