مدرسه‌سازی با دوراندیشی و در تراز انقلاب اسلامی ادامه می‌یابد به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل مدرسه‌سازی با دوراندیشی و در تراز انقلاب اسلامی ادامه می‌یابد به گزارش خبرنگار هاریکا، کلام‌الله صفری ظهر شنبه در مراسم معارفه و تکریم مدیران کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: در دولت سیزدهم […]

مدرسه‌سازی با دوراندیشی و در تراز انقلاب اسلامی ادامه می‌یابد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل مدرسه‌سازی با دوراندیشی و در تراز انقلاب اسلامی ادامه می‌یابد به گزارش خبرنگار هاریکا، کلام‌الله صفری ظهر شنبه در مراسم معارفه و تکریم مدیران کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش بر این است تا نظام تعلیم و تربیت قدرت و اقتدار واقعی خود را بر مبنای مفاهیم اعتقادی و دینی پیدا کرده و بر پایه حیات طیبه نظام تعلیم و تربیت به حیات خود ادامه دهد.
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر زحمات زیادی با همراهی خیرین نیک‌اندیش استان در امر مدرسه‌سازی انجام شده است، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف متعالی در این حوزه ما نیازمند نقشه راه متعالی هستیم تا آموزش و پرورش بتواند در ریل توسعه گام‌های اساسی را بردارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اصلی‌ترین محور حرکت مدیران، معاونان، معلمان و فعالان حوزه آموزش و پرورش را گام برداشتن در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را ملاک و معیار حرکت خود قرار می‌دهیم و امیدواریم نوسازی مدارس نیز با افق ۱۰ تا ۲۰ ساله مدارسی به معماری مناسب و تجهیزات شایسته احداث کرده و در تراز انقلاب اسلامی تحویل نسل آینده دهد.
صفری افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به رسالت نوسازی مدارس تاکید شده تا مدرسه تنها محل درس خواندن نباشد بلکه به ابعاد مختلف روحی، روانی و تربیتی دانش‌آموزان با احداث نمازخانه و سالن‌های ورزشی توجهی جدی شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ساخت و ساز مدارس باید به قدری در فرآیند آموزشی تأثیرگذار باشد که نسل نوجوان و جوان ما با خیال راحت و با دغدغه‌ای کمتر بتوانند در فضای شایسته تعلیم و تربیت را یاد بگیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا با توجه به اهداف دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش تحولات اساسی را با در نظر گرفتن ابعاد کیفی رقم بزنیم که در این باب اقدامات و فعالیت‌ها مؤثر و مفید در مسیر تحول آموزش و پرورش خواهد بود. امیدوارم خبر مدرسه‌سازی با دوراندیشی و در تراز انقلاب اسلامی ادامه می‌یابد براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-19 18:48:58