کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا آخر هفته جاری در اردبیل به گزارش اخبار اردبیل  , سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز جوی نسبتاً پایدار با آسمانی صاف همراه با هوای نسبتاً گرم در سطح استان خواهیم […]

کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا آخر هفته جاری در اردبیل

به گزارش اخبار اردبیل  , سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز جوی نسبتاً پایدار با آسمانی صاف همراه با هوای نسبتاً گرم در سطح استان خواهیم داشت.

وی از احتمال بارش پراکنده در برخی نقاط استان نیز سخن گفت و افزود: به دلیل رطوبت موجود در منطقه طی ساعات بعدازظهر و عصر در نواحی مستعد مناطق مرکزی و جنوبی استان رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعدوبرق پراکنده نیز دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: سرعت وزش باد در نوار شرقی و مناطق شمالی استان به ویژه شهرستان بیله سوار و بخش‌هایی از شهرستان پارس آباد تند تا نسبتاً شدید خواهد بود.

محمدی به اطلاعیه صادر شده هواشناسی استان نیز اشاره کرد و گفت: از عصر امروز با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به استان، شاهد شروع ناپایداری‌ها خواهیم بود؛ از این رو طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ضمن کاهش دمای هوا بین ۸ تا ۱۲ درجه سلسیوس، پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بارش باران با شدت و ضعف گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در بیشتر مناطق استان بخصوص در مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل به بیان وضعیت هوا در روز جمعه نیز پرداخت و افزود: روز جمعه از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده اما هوای نسبتاً خنک با آسمانی نیمه ابری تا اواسط هفته آینده در سطح استان تداوم می‌یابد.