پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور در مسیر اجرا به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور در مسیر اجرا , به گزارش هاریکا خبر، باقر باقرزاده ظهر جمعه در جلسه بررسی طرح‌های پیشنهادی سفر ریاست جمهوری در سال‌جاری، از تسریع در اجرای طرح‌های پیشنهادی مربوط به سفر مهرماه امسال […]

پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور در مسیر اجرا

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور در مسیر اجرا , به گزارش هاریکا خبر، باقر باقرزاده ظهر جمعه در جلسه بررسی طرح‌های پیشنهادی سفر ریاست جمهوری در سال‌جاری، از تسریع در اجرای طرح‌های پیشنهادی مربوط به سفر مهرماه امسال رئیس جمهوری در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: موارد مرتبط به طرح‌های پیشنهادی شهرستان از جمله ۲۵۰ میلیارد ریال نوسازی و تجهیز تأسیسات اقامتی و ۱۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات و رفع موانع سرمایه‌گذاری هزینه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری سرعین تصریح کرد: همچنین ۱۵۰ میلیارد ریال صرف احداث سرویس‌های بهداشتی در این شهرستان گردشگری و توریستی خواهد شد.

باقرزاده گفت: نحوه احداث یک باب مدرسه و بازگشایی راه‌های عشایری به مبلغ ۲ میلیارد ریال، تأمین یک دستگاه خودرو آبرسان برای مناطق ییلاقی و نیز ۸۰ میلیارد ریال برای کمک به اشتغالزایی در شهرستان سرعین تعیین تکلیف می‌شود.

وی توجه به ظرفیت‌های گردشگری را از اهداف کلان برنامه راهبردی دولت عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری سرعین افزود: استاندار اردبیل نگاه ویژه‌ای به صنعت پاک گردشگری و توسعه همه‌جانبه سرعین دارد و سفر چندین باره وی هم برای رفع موانع، تسهیل در امور سرمایه‌گذاری و صنعت گردشگری و همچنین در راستای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری سرعین برای سرمایه‌گذاری بوده که نویدبخش توسعه هوشمندانه و هدفمند زیرساخت‌های گردشگری در سرعین است.

باقرزاده از نهایی شدن اجرای مجتمع ورزشی، خدماتی و آموزشی در سرعین با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد و خاطر نشان کرد: با پشتیبانی مسئولان استانی پروژه آب معدنی حیران به زودی فعالیت خود را در سرعین آغاز می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در کمیسیون ماده ۱۱ موافقت لازم با اجرای این پروژه انجام شده تا شاهد تولید محصولات متنوع آب معدنی و نوشیدنی‌ها را با برند حیران در سرعین باشیم.

سرپرست فرمانداری سرعین بیان کرد: سرعین با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا، آب و هوای دلپذیر، باغ‌های مصفا، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی جز مناطق بکر گردشگری در کشور و جهان محسوب می‌شود.