پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اقتصادی در اردبیل به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، یاسر عبداللهی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته استانی اجرای دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه اظهار کرد: تاکنون و از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بیش از ۴۲۸ طرح برای اخذ […]

پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اقتصادی در اردبیل

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، یاسر عبداللهی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته استانی اجرای دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه اظهار کرد: تاکنون و از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بیش از ۴۲۸ طرح برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است.
وی تصریح کرد: این طرح‌های تولیدی و اقتصادی بر حسب اولویت توسط دستگاه‌های اجرایی مختلف بررسی و احصا شده و در نهایت به بانک مورد نظر معرفی شده‌اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه لیست طرح‌های اولویت‌دار دستگاه‌های اجرایی استان به منظور بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان سال ارائه شده است، گفت: تمامی طرح‌ها در کمیته استانی بررسی و تصویب شده، طرح‌هایی که قابلیت اجرایی دارند به بانک‌ها معرفی می‌شوند.
عبداللهی افزود: طبق آمار بانک‌های عامل تاکنون برای طرح‌های ارائه شده ۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و طرح‌های باقی مانده نیز در حال بررسی و عقد قرارداد و نیز در مرحله نهایی پرداخت قرار دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی از قبیل سازمان صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه‌ای و ورزش و جوانان طرح‌های اولویت‌دار خود را اعلام کرده‌اند و بانک‌های عامل نسبت به بررسی و پرداخت تسهیلات لازم با توجه به شیوه‌نامه اعمال شده، اقدام می‌کنند.
عبداللهی اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در استان اردبیل خوب پیش می‌رود و از پیگری‌های انجام شده نتیجه مثبت عاید استان می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: در تسهیلات طرح‌های اعلام شده سهم مشارکت ۱.۵ برابری بانک‌ها نیز تا حدودی مشخص شده و باید تا حصول نتیجه نهایی این موارد پیگیری شود.
به گزارش هاریکا خبر در این جلسه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی و نماینده سایر دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه اقدامات خود را تشریح کردند و نسبت به تسریع روند اجرایی و ابلاغ مصوبات تاکید شد.