واژگونی خودروی حامل تیم کشتی اردبیل در جاده سرچم/خسارت جزئی است به گزارش کانال خبری ایران هاریکا سرهنگ سید محمد صفوی در گفت‌وگو با هاریکا خبر، با اشاره به سانحه رانندگی تیم کشتی آزاد استان اردبیل که در حوزه استحفاظی جاده اردبیل-سرچم رخ داده بود، اظهار کرد: این سانحه بعد از ظهر امروز ۱۶ اسفندماه […]

واژگونی خودروی حامل تیم کشتی اردبیل در جاده سرچم/خسارت جزئی است

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا سرهنگ سید محمد صفوی در گفت‌وگو با هاریکا خبر، با اشاره به سانحه رانندگی تیم کشتی آزاد استان اردبیل که در حوزه استحفاظی جاده اردبیل-سرچم رخ داده بود، اظهار کرد: این سانحه بعد از ظهر امروز ۱۶ اسفندماه در جاده اردبیل-سرچم رخ داده است.

وی با اشاره به شدت مصدومیت و خسارت این حادثه رانندگی گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و خسارت حادثه تنها به جراحت جزئی چند تن از ورزشکاران و خسارت مالی به خودرو بوده است.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: مصدومان این حادثه با جراحت جزئی با انتقال یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.

سرهنگ صفوی علت حادثه را در دست بررسی عنوان و بیان کرد: علت اصلی این حادثه هنوز مشخص نیست که در صورت بررسی دقیق متعاقباً اعلام خواهد شد.