هاشمی از شورای شهر اردبیل استعفا داد به گزارش اخبار اردبیل  , در کانال خبری ایران ، در صد و چهاردهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که عصر چهارشنبه برگزار شد ، تقاضای استعفای دبیر اول شورای شهر اردبیل مطرح شد. اعضای شورای شهر توافق کردند که استعفا دهند تا یعقوب هاشمی بتواند ساختمان شورای […]

هاشمی از شورای شهر اردبیل استعفا داد

به گزارش اخبار اردبیل  , در کانال خبری ایران ، در صد و چهاردهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که عصر چهارشنبه برگزار شد ، تقاضای استعفای دبیر اول شورای شهر اردبیل مطرح شد. اعضای شورای شهر توافق کردند که استعفا دهند تا یعقوب هاشمی بتواند ساختمان شورای شهر و پارلمان محلی را به عنوان مدیرکل ترک کند. روستای فرمانداری اردبیل.

دبیر شورای شهر اردبیل در آخرین سخنان خود به عنوان عضوی از شورای شهر اردبیل گفت: من ارزش و جایگاه شورا را از مدیرکل ممتازتر می دانم زیرا ده ها مدیر کل در این شهر وجود دارد اما 11 عضو هستند شورای شهر که به مردم در این سمت اعتماد دارند. واقع شده بودند

یعقوب هاشمی از همه اعضای شورای شهر عذرخواهی کرد و اظهار داشت: اگر من بی ادبی کردم ، از همه عذرخواهی می کنم و به همه مردم اردبیل اعلام می کنم که در تصمیمات و پیگیری ها در هیچ انگیزه شخصی دخالت نکردم.

وی گفت: با تمام وجود در جهت توسعه ، آبادانی و آبادانی شهر اردبیل گام برداشته ام و همیشه در دفاع از حقوق مردم و صیانت از آرا their آنها تلاش و جدیت واقعی داشته ام.

این عضو شورای شهر اردبیل افزود: جدا از احترام به شهردار اردبیل ، من همچنان از عملکرد وی انتقاد می کنم و از اولین کسانی بودم که انتقادات را در شورا منتشر کردم و امروزه به عنوان یک مد رایج است.

هاشمی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان كرد: بنده یك روستایی هستم و خوشحالم كه به كار و مسئولیت روستاها برگشتم و امیدوارم در این مقام به مردم خدمت كرده و از دعای آنها بهره مند شوم. ”

وی افزود: زمینه فعالیت ما توجه به مناطق محروم است اما قطعاً از شهرداری و شورای شهر اردبیل در موقعیت و منزلت بالایی در خدمت رسانی به مناطق محروم استفاده خواهم کرد و همیشه حافظ حقوق ملت خواهم بود در این موقعیت

هاشمی گفت: اگر نماینده خوب یا بدی برای مردم بودم از همه آنها عذرخواهی می كنم اما به خداوند متعال قسم در این چهار سال به جز خدمت به مردم و حفظ حقوق آنها به دنبال هدفی نبودم.

وی ادامه داد: اگر در دوره بعدی به عضویت شورا درآمدم قطعاً به شهردار اردبیل رأی می دادم که در این سمت باقی بماند ، زیرا معتقدم که شهردار اردبیل نیز تلاش جدی برای حفظ جهادگر و روحیه سلامت محور. ”

در پایان جلسه اعضای شورای شهر با اکثریت آرا به استعفای یعقوب هاشمی از سمت شورای شهر اردبیل رای دادند تا هوشیار به عنوان عضوی علی البدل برای نمایندگی به پارلمان محلی برود. مردم در چهار یا پنج ماه گذشته