نمایندگی محیط زیست نمین به اداره تبدیل شود به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  نمایندگی محیط زیست نمین به اداره تبدیل شود , طیب امینی در گفت‌وگو با هاریکا خبر، با اشاره به اینکه ساختمان اداره محیط زیست در شأن این اداره و شهرستان نیست، اظهار کرد: به دلیل وجود بزرگترین شهرک […]

نمایندگی محیط زیست نمین به اداره تبدیل شود

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  نمایندگی محیط زیست نمین به اداره تبدیل شود , طیب امینی در گفت‌وگو با هاریکا خبر، با اشاره به اینکه ساختمان اداره محیط زیست در شأن این اداره و شهرستان نیست، اظهار کرد: به دلیل وجود بزرگترین شهرک صنعتی استان در نمین و وجود صنایع مختلف پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت تا نمایندگی محیط زیست در این شهرستان به اداره تبدیل شود.
وی افزایش سرعت در روند احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی نمین را ضروری دانست و گفت: برای جلوگیری از فاجعه زیست محیطی باید پسماند و پساب شهرک‌های صنعتی شهرستان به صورت اصولی مدیریت شود.
امینی به مدیریت صحیح فاضلاب شهری و جلوگیری از تخلیه چاه‌های فاضلاب خانگی نمین تاکید کرد و افزود: در آستانه عید نوروز دهیاران از ریختن زباله در مسیر جنگل «فندوقلو» و اطراف روستاها ممانعت به عمل آورند.
وی به ساماندهی و مدیریت صحیح جمع‌آوری زباله‌ها اشاره و گفت: محل دفن زباله‌های شهر «آبی بیگلو» مناسب نیست و نیاز به فنس کشی دارد.
فرماندار شهرستان نمین افزود: کارشناسان محیط زیست در آستانه عید نوروز بازدیدهای میدانی را افزایش داده و با کسانی که اقدام به تخلیه زباله در حاشیه شهرها و روستاها می‌کنند برخورد جدی شود.