مقدمات اجرای طرح ملی مسکن در گرمی آماده است به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، حامد کیخسروی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان گرمی اظهار کرد: یک‌هزار و ۲۹۷ نفر در شهرستان گرمی مغان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند. وی تصریح کرد: از این تعداد ۹۸۷ […]

مقدمات اجرای طرح ملی مسکن در گرمی آماده است

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، حامد کیخسروی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان گرمی اظهار کرد: یک‌هزار و ۲۹۷ نفر در شهرستان گرمی مغان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند.
وی تصریح کرد: از این تعداد ۹۸۷ در پالایش اولیه حائز شرایط تشخیص داده شده و از این تعداد نیز ۷۰۰ متقاضی ملزم به تکمیل پرونده و بارگذاری مدارک شدند.
معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از برنامه‌ریزی و آمادگی کامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمی خبر داد.
کیخسروی گفت: قرار است ساخت مسکن توسط متقاضیان در این شهرستان به صورت گروه ساخت باشد.
وی افزود: سهمیه استان اردبیل در قالب طرح جهش تولید مسکن ۸۰ هزار واحد برای ۴ سال تعیین شده و میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای متقاضیان شهرهای بزرگ ۴۰۰ میلیون تومان و دیگر شهرستان‌ها هم ۳۵۰ میلیون تومان است
کیخسروی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در قالب طرح جهش تولید مسکن مقرر شده که سالانه یک میلیون واحد در کل کشور احداث شود.
معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: ۴۰۰ هزار واحد این مساکن توسط بنیاد مسکن احداث خواهد شد که مقرر شده سالانه ۲۰۰ هزار واحد از این مسکن‌ها در روستاهای کشور و ۲۰۰ هزار واحد نیز در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث شده و در اختیار متقاضیان فاقد مسکن قرار می‌گیرد.