معاون جدید اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل معرفی شد به گزارش اخبار اردبیل  , در کانال خبری ایران ،معاون جدید اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل معرفی شد  ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تشریح اهمیت پیشگیری از وقوع جرم گفت: “یکی از […]

معاون جدید اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل معرفی شد

به گزارش اخبار اردبیل  , در کانال خبری ایران ،معاون جدید اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل معرفی شد  ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تشریح اهمیت پیشگیری از وقوع جرم گفت: “یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش تعداد پرونده ها در دادگاه ها اتخاذ و اجرای اقدامات مداوم و دقیق است. برنامه های پیشگیری از جرم “.

وی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم ، یکی از مهمترین عوامل پیشگیری را افزایش اطلاعات حقوقی و آگاهی مردم عنوان کرد و افزود: پیشگیری از جرم و کاهش پرونده هایی که به دادگاه ها می رسد ، مثر خواهد بود.

وی اقدام و حرکت مبتنی بر سند تحول قضایی از جمله اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش جمعیت زندانی زندانیان و استفاده از ظرفیت قانونی در مجازات را از دیگر موارد قابل توجه عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تأکید بر ارتباط با جامعه نخبگان و تعامل با سازمان ها ، ادارات و نهادهای اجرای قانون برای پیشبرد اهداف مشخص شده در مورد لزوم توجه به مشکلات و موضوعات شورای حمایت از خزانه داری حقوق. ، حمایت از سرمایه گذاری ، تقویت دسترسی به SJAM و تأکید بر توجه به مسائل حقوقی زنان و کودکان.

در ادامه ، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی راد برنامه های آینده خود را در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تشریح کردند. لازم به ذکر است که حجت الاسلام و المسلمین مهدوی راد در حال حاضر رئیس دادگاه انقلاب در مرکز استان است و سوابق قضایی وی شامل دادگستری گرمی و دادگستری جعفرآباد است.

در این مراسم سبحان علی فروزنده نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در استان ارائه داد.

طی مراسمی با حضور رئیس دیوان عالی کشور ، با تقدیر از سبحان علی فروزنده ، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم استان ، حجت الاسلام والمسلمین وحید مهدوی راد به عنوان معاون جدید اجتماعی معرفی شد و پیشگیری از جرم در استان.