مشکلات مالی هیئت وزنه‌برداری اردبیل را رنج می‌دهد به گزارش کانال خبری ایران هاریکا سجاد انوشیروانی در حاشیه برگزاری اولین مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی باشگاه‌های استان اردبیل جام زنده یاد عزیز علی‌حسینی قهرمان اسبق آسیا در گفت‌و گو با هاریکا خبر، اظهار کرد: این اقدام شایسته هیئت وزنه‌برداری در تجلیل و تکریم از پیشکسوتان وزنه‌برداری ستودنی […]

مشکلات مالی هیئت وزنه‌برداری اردبیل را رنج می‌دهد

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا سجاد انوشیروانی در حاشیه برگزاری اولین مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی باشگاه‌های استان اردبیل جام زنده یاد عزیز علی‌حسینی قهرمان اسبق آسیا در گفت‌و گو با هاریکا خبر، اظهار کرد: این اقدام شایسته هیئت وزنه‌برداری در تجلیل و تکریم از پیشکسوتان وزنه‌برداری ستودنی است که امیدواریم این مسابقات انگیزه مضاعفی را به وزنه‌برداران نوجوان، جوان و مربیان بدهد تا در سال‌های آینده بهتر و بیشتر برای استان موفقیت کسب کنند.

وی تصریح کرد: رقابت‌های باشگاهی انگیزه دوچندانی را به مربیان و ورزشکاران می‌بخشد تا حاصل زحمات خود را در قالب وزنه‌برداران مستعد و مدال‌آور در سکوهای قهرمانی مشاهده کرده و از آن لذت ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: این رویداد نویدبخش روزهای خوش وزنه‌برداری است تا بار دیگر از خطه قهرمانان ملی‌پوشان مدال‌آوری را شاهد باشیم که در عرصه آسیایی و جهانی خوش می‌درخشند.

انوشیروانی حمایت همه‌جانبه از هیئت وزنه‌برداری را برای حضور توانمند در مسابقات کشوری و بین‌المللی یادآور شد و افزود: ما سعی کردیم در کنار تجلیل از قهرمانان حقوق معوق مربیان را نیز پرداخت و به تکمیل ۲ خانه وزنه‌برداری پارس‌آباد و اردبیل نیز کمک کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هیئت وزنه‌برداری در کنار سایر هیئت‌ها از کمبود امکانات سخت‌افزاری و مالی رنج می‌برد که ما سعی داریم با جذب اسپانسر و پشتیبانی‌های همه‌جانبه تیم وزنه‌برداری استان اردبیل را در مسابقات پیش روی ملی و بین‌المللی کمک کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل طاها نعمتی را از نوابغ وزنه‌برداری گروه سنی نوجوانان اعلام کرد و ادامه داد: با تلاش مربیان و رئیس هیئت، ما در آینده بیشتر از این نوجوان با استعداد اردبیلی در میادین جهانی و بین‌المللی خواهیم شنید.