مجلس خبرگان رهبری بر رفع فقر و اصلاح معیشت در جامعه تاکید دارد به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  مجلس خبرگان رهبری بر رفع فقر و اصلاح معیشت در جامعه تاکید دارد , به گزارش هاریکا خبر، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اشاره به […]

مجلس خبرگان رهبری بر رفع فقر و اصلاح معیشت در جامعه تاکید
دارد

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  مجلس خبرگان رهبری بر رفع فقر و اصلاح معیشت در جامعه تاکید
دارد ,
به گزارش هاریکا خبر، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اشاره به بیانیه نهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که مجلس خبرگان نیز در نشست این هفته خود در حضور رئیس جمهور تماماً بر رفع فقر و اصلاح معیشت تمرکز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رر بیانیه اختتامیه مجلس خبرگان به طور خاص بر این مسئله تاکید شد وهیچ تردیدی نداریم که با درایت و مدیریت صحیح و با استفاده از توانمندی داخلی دولت می‌تواند در شب عید شادی و نشاط را جایگزین نگرانی‌ها و محرومیت‌ها مخصوصاً در قشر آسیب پذیر کند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به رویدادهای اخیر جنگ روسیه با اوکراین گفت: دنیا در روزگار ما عطش فوق العاده برای حضور حضرت ولی عصر (عج) پیدا کرده است در این روزگار آنچه ارزش ندارد خون انسان‌ها و کرامت انسان‌ها است.

آیت الله عاملی بیان کرد: اگر آمریکا و اروپا یک کلمه به روسیه می‌گفتند که ما بنا نداریم اوکراین به ناتو ملحق شود این جنگ خانمان سوز اتفاق نمی‌افتاد این همه انسان بی گناه، زن و بچه‌های مظلوم و ابریا کشته نمی‌شدند این همه زیر ساخت‌ها از بین نمی‌رفت کشور اوکراین تا پنجاه سال دیگر خودش را پیدا نخواهد کرد اما آنها حاضر به گفتن آن جمله نشدند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به نگاه قوم گرایانه و تبعیضی در اروپا تصریح کرد: بدترین و کریه ترین صورت نژاد پرستی قوم گرایی و تبعیض قومی در وحشتناک‌ترین شکل خود در جنگ اوکراین توسط اروپایی‌ها به تماشا گذاشته شد.

آیت الله عاملی گفت: ادامه داد: گزارشگر شبکه سی بی اس ان اس که یک شبکه آمریکایی است می‌گوید: اوکراین، عراق و افغانستان که چندین دهه مبتلا به جنگ بودند نیست اینجا یک کشور متمدن و کی اف شهر اروپایی است و انتظار نبود که در اینجا جنگ اتفاق افتد.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم حمایت از قشر آسیب پذیر خاطرنشان کرد: در آستانه عید نوروز در هفته نیکوکاری قرار گرفته ایم هر کس می‌خواهد از خود و خانواده خود هفتاد نوع بلا را دفع کند و به رضایت الهی دست یابد حتماً در این هفته با کمیته امداد همکاری کند یا خودش مستقیماً سراغ فقرا برود.

آیت الله عاملی با تقدیر از خیرین استان که اقدام به توزیع اقلام غذایی میان فقرا کردند، گفت: در این‌روزهای گذشته خیرین ما بسته‌های غذایی مفصلی پخش کردند و می‌کنند زندانیان زیادی را آزاد کردند و می‌کنند من از همه آنها صمیمانه تشکر می‌کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانیه نهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری گفت: جای بسی خوشحالی است که مجلس خبرگان نیز در نشست این هفته خود در حضور رئیس جمهور تماماً بر رفع فقر و اصلاح معیشت تمرکز نمود و در بیانیه اختتامی نیز به طور خاص بر این مسئله تاکید کرد.

آیت الله عاملی ادامه داد: هیچ تردیدی نداریم که با درایت و مدیریت صحیح و با استفاده از توانمندی داخلی دولت می‌تواند در شب عید شادی و نشاط را جایگزین نگرانی‌ها و محرومیت‌ها مخصوصاً در قشر آسیب پذیر کند.