قیمت بلیط ناوگان‌های حمل و نقل عمومی اردبیل افزایش نمی‌یابد به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  قیمت بلیط ناوگان‌های حمل و نقل عمومی اردبیل افزایش نمی‌یابد , به گزارش هاریکا خبر، رضا شیرین زاده صبح جمعه در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای نوروزی اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته […]

قیمت بلیط ناوگان‌های حمل و نقل عمومی اردبیل افزایش
نمی‌یابد

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  قیمت بلیط ناوگان‌های حمل و نقل عمومی اردبیل افزایش
نمی‌یابد ,
به گزارش هاریکا خبر، رضا شیرین زاده صبح جمعه در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای نوروزی اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته همکاران و دستگاه‌های زیربط اعم از داخل شهری و خارج از شهری به حالت آماده باش هستند و در خارج از شهر دستگاه‌های مختلف از جمله پلیس راه، حلال احمر، اورژانس، امداد خودرو و راهداری با تمامی تجهیزات آماده خدمات به همشهریان محترم هستند.

وی افزود: مجتمع‌های رفاهی و راهدارخانه‌ها تمامی تجهیزات و تأسیسات و امکانات کنار جاده‌ای آماده خدمات به همشهریان هستند و در داخل شهر نیز شهرداری‌ها و پلیس راه و سایر دستگاه‌های مربوطه نیز با برنامه‌های جامع خود به مسافرین عزیز خدمات ارائه خواهند داد.

معاون حمل و نقل راهداری استان بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی با ۸۰ درصد ظرفیت خود مسافران را سوار خواهند کرد. تمامی پروتکل‌های بهداشتی از طرف دست اندرکاران حمل و نقل و همچنین مردم عزیز باید رعایت شود.

شیرین زاده گفت: سیستم‌های نظارتی از جمله سامانه امید و سایر سامانه‌ها، مسافران را به جهت رعایت پروتکل بهداشتی کنترل خواهند کرد و تمامی متصدیان حمل‌ونقل باید سه دوز واکسن کرونا را باید ترزیق کرده باشند.

وی با بیان اینکه مسافران عزیز از طریق سامانه امید استعلام خواهند شد و اگر مشکلی نداشته باشند اجازه صدور بلیط را خواهند داشت تصریح کرد:ضروری است کارت واکسن یا تست منفی pcr همراه خود داشته باشند همچنین تمامی شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان موظف به رعایت فاصله گذاری پروتکل‌های بهداشتی هستند.

معاون حمل و نقل راهداری استان ادامه داد: استان اردبیل در سال گذشته رتبه اول کشوری را در جهت رضایتمندی مسافرین و رسیدگی به شکایات مسافرین کسب کرده است و امیدواریم از این بیشتر نیز در خدمت مسافران عزیز باشیم.

شیرین زاده همچنین یادآور شد: جهت رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافرین همواره شماره تلفن‌های مدیر پاسخگوی شرکت، مسئول پاسخگو، راننده و شماره تلفن ۱۴۱ در داخل اتوبوس در چهار قسمت نصب شده است و چنانچه مشکلی در حین سفر و بعد و قبل از سفر برای مسافری پیش بیاید مسافران می‌توانند از شماره‌های درج شده در اتوبوس استفاده کنند و ما را در جریان امور قرار بدهند.