طرح «امام محله» ظرفیت ایجاد تحول اجتماعی و محرومیت زدائی را دارد در اخبار سبلان اردبیل به گزارش خبرگزاری هاریکا ، حجت الاسلام حمید بهاری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خانواده های ائمه جماعت محله که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد ، اظهار داشت: طرح تحول اجتماعی […]

طرح «امام محله» ظرفیت ایجاد تحول اجتماعی و محرومیت زدائی را دارد

در اخبار سبلان اردبیل به گزارش خبرگزاری هاریکا ، حجت الاسلام حمید بهاری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خانواده های ائمه جماعت محله که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد ، اظهار داشت: طرح تحول اجتماعی مسجد یکی از ابتکارات خلاقانه مدیریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی. هدف آن دستیابی به کارآیی مساجد همانند اوایل اسلام با تمرکز بر امام محله است.

وی افزود: مساجد در طول تاریخ همیشه مرکز ثقل جنبش های انقلابی ، آموزشی ، اجتماعی و جوانان بوده و با استقرار امام محله ، هویت تاریخی مساجد احیا شده و پناهگاهی برای مردم است. و پایگاه برای حل مشکلات علمی ، فرهنگی و معنوی. ” کار خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی اظهار داشت: برای موفقیت افراد جامعه و تحقق امامت در بین مردم باید تلاش مضاعف داشته و شرایط را برای امامت فراهم کنیم تا به مردم ما اعتماد شود. و پناه داده شده

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر ائمه جماعات بتوانند کار خود را با توکل به خدا ، مشارکت طبقات اجتماعی و بدون وابستگی به دستگاههای دولتی انجام دهند و فعالیتهای خود را به صورت علنی ادامه دهند ، قطعاً رسالت خطیر خود را انجام می دهند ، که تبلیغات است. ” اسلام ناب محمدی است ، آنها موفق خواهند شد.

حجت الاسلام بهاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیان گام دوم انقلاب اسلامی سه قدم خودسازی ، جامعه پذیری و تمدن سازی را برای پیشرفت و تحقق تمدن اسلامی بیان کردند ، گفت: ما مرحله خودسازی و برای اجتماعی سازی محور محله ، مسجد و امام ، ما طرح امام محله را اجرا می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار فرهنگی و اجتماعی به سر می بریم و ممکن است در این نبرد نابرابر آسیب ببینیم ، خاطرنشان کرد: بدون شک در این کار بسیار دشوار و شرایط سخت اقتصادی ، با پشتکار و ثبات ، توکل بر خدا ، بصیرت دینی و سیاسی و کار جهادی پیشرفت خواهد کرد و ما پیروز خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار هاریکا ، از خانواده های ائمه جماعت محله با اهدا gifts هدایایی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی تقدیر شد.