طرح اسکان فرهنگیان سودی برای آموزش و پرورش ندارد به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل طرح اسکان فرهنگیان سودی برای آموزش و پرورش ندارد حسین برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: وظیفه اصلی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت است و ما هیچ اشتیاقی برای اجرای طرح اسکان در فصول […]

طرح اسکان فرهنگیان سودی برای آموزش و پرورش ندارد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل طرح اسکان فرهنگیان سودی برای آموزش و پرورش ندارد حسین برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: وظیفه اصلی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت است و ما هیچ اشتیاقی برای اجرای طرح اسکان در فصول گردشگری نداریم ولی و به اجبار برای اسکان فرهنگیان برخی اقدامات انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی پیش رو نیز به صورت محدود در برخی از شهرها طرح اسکان فرهنگیان اجرا می‌شود که مقرر شده این اقدام با محدودیت خاص به دلیل شرایط کرونایی به انجام برسد.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش طمع اقتصادی از اجرای این طرح ندارد چرا که ۲۰ هزار تومان دریافتی از معلمان در اسکان نوروزی و تابستانی حتی هزینه آب و برق را کفاف نمی‌کند و ما انتظار داریم تا هتل‌داران و صاحبان مراکز اقامتی با ارائه تخفیف در تعطیلات نوروزی پذیرای مسافران فرهنگی باشند.
برزگر افزود: آنهایی که به ما اتهام می‌زنند که بازگشایی مدارس در قالب طرح اسکان مانعی در برابر فعالیت هتل‌ها و مراکز رسمی اقامتی شده باید به این موضوع نیز توجه داشته باشند که در سرریز مسافران از ما دعوت می‌شود تا در مدارس را باز کنیم که در این صورت اگر همکاری نشود، مسافران و گردشگران در اسکان با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: به هیچ وجه اجرای طرح اسکان برای آموزش و پرورش عایدات مادی به همراه ندارد و قطعاً تمایلی به تداوم این طرح نداریم. امیدوارم خبر طرح اسکان فرهنگیان سودی برای آموزش و پرورش ندارد براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-15 16:01:12