شکر و برنج به اندازه کافی در اردبیل عرضه می‌شود به گزارش کانال خبری ایران هاریکا خلیل نیکشاد در گفت‌و گو با هاریکا خبر، اظهار کرد: در حال حاضر ذخیره کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم در یک ضریب اعتماد و اطمینان مناسب قرار دارد و اهالی استان نباید نگران تهیه کالاها و نیازمندی‌های ضروری […]

شکر و برنج به اندازه کافی در اردبیل عرضه می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا خلیل نیکشاد در گفت‌و گو با هاریکا خبر، اظهار کرد: در حال حاضر ذخیره کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم در یک ضریب اعتماد و اطمینان مناسب قرار دارد و اهالی استان نباید نگران تهیه کالاها و نیازمندی‌های ضروری این ایام باشند.

وی جوجه‌ریزی بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه در بهمن ماه را یادآور شد و تصریح کرد: فروردین سال آینده بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ تن تولید گوشت سفید را در استان شاهد خواهیم بود که حتی یک‌هزار تن مازاد بر نیاز استان به سایر مناطق ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: هم اکنون ذخیره‌سازی مرغ مورد نیاز در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده و هیچ مشکلی در عرضه آن به نرخ مصوب و حتی پایین‌تر از آن وجود ندارد.

نیکشاد فعالیت اکیپ‌های مشترک نظارتی را در بازار با همراهی اصناف، صمت و مجموعه بسیج یادآور شد و افزود: هیچ‌گونه نگرانی در تهیه و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال مشاهده نمی‌شود و ما توزیع ۳ هزار و ۷۰۰ تن برنج ایرانی و خارجی را از طریق فروشگاه‌ها و مجموعه‌های صنفی شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تاکید وزیر جهاد کشاورزی برنج بدون محدودیت و در قالب ذخیره‌سازی مناسب به مردم عرضه می‌شود و این حرکت در ماه مبارک رمضان نیز ادامه پیدا می‌کند.

نیکشاد از توزیع شکر و سایر اقلام مورد نیاز مردم در این ایام خبر داد و اضافه کرد: با تشکیل جلسات قرارگاه تأمین کالاهای اساسی در کنار ارزیابی مستمر شرایط بازار، سعی خواهیم کرد تا از کمبود ارزاق در بازار جلوگیری کرده و به نوعی وفور کالا را با قیمت مناسب شاهد باشیم.

وی بیان کرد: نقش سازمان جهاد کشاورزی در تأمین امنیت غذایی بسیار مهم است و در این راستا ما با کمبود نیروی انسانی روبه‌رو هستیم به طوری که ۴۲۰ چارت سازمانی جهاد کشاورزی خالی است و ما در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم نیازمند جذب نیرو و حتی امریه در قالب سربازان وظیفه هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با قدردانی از تلاش و پیگیری وزیر جهاد کشاورزی در تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در این ایام ادامه داد: میوه شب عید نیز از ۲۰ اسفند در مناطق مختلف استان عرضه خواهد شد که سیب و پرتقال با کیفیت در ایستگاه‌های مختلف به مردم عرضه می‌شود.