روحانیون در ارتقای سطح اندیشه و تحلیل دینی مردم تلاش کنند به گزارش اخبار اردبیل  , در کانال خبری ایران ، روحانیون در ارتقای سطح اندیشه و تحلیل دینی مردم تلاش کنند حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در همایش پیشگامان تبلیغات ویژه روحانیون پارس آباد و اصلاندوز با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و تأکید بر لزوم […]

روحانیون در ارتقای سطح اندیشه و تحلیل دینی مردم تلاش کنند

به گزارش اخبار اردبیل  , در کانال خبری ایران ، روحانیون در ارتقای سطح اندیشه و تحلیل دینی مردم تلاش کنند حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در همایش پیشگامان تبلیغات ویژه روحانیون پارس آباد و اصلاندوز با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و تأکید بر لزوم بهره گیری از فرصتهای تبلیغی این ماه ، اظهار داشت: مجهز به عمل و ارائه آموزه های دینی باشید در جامعه با روشهای جدید تبلیغات.

وی مهمترین ویژگی یک روحانی موفق را تلاش برای ارتقا ذائقه علمی مردم عنوان کرد و افزود: روحانیون باید با دقت ، جدیت و خردمندی مخاطبان را مطالعه کنند تا اثبات ، یقین و وحدت در تفکر دینی را تربیت کنند زیرا باعث تغییر ، ترویج و مردم سلیقه علمی را تقویت می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با استفاده از منابع معتبر در جلسات تبلیغات مبنای اصلی تبلیغ دین و دین گفت: عنوان مقامات اصیل با ارائه محتوای دینی این امکان را برای روحانیون و اندیشمندان فراهم می کند تا همیشه از این مراجع استفاده کنند. در بیان آموزه های دینی و تنها راضی نبودن به فضای مجازی و سایت های اینترنتی ، زیرا فضای مجازی علی رغم مزایایی که دارد ، انسان را از آن محروم می کند. با مهارت در را باز کنید.

حجت الاسلام جعفرزاده تقویت هماهنگی و همدلی بین مردم را مهمترین وظیفه روحانیت معرفی کرد و گفت: “رهبر معظم انقلاب در بیانات خود تأکید می کنند که هر حنجره ای که به تقسیم تقسیم شود حنجره بدخیمی است ، بنابراین در این زمانی که تهاجم فرهنگی دشمن با هدف قرار دادن اعتقادات مردم و کاهش پیوند قلب ها ، روحانیت و علما باید دوگانگی ، اختلاف و تقسیم جامعه را به هماهنگی و همدلی تبدیل کنند و همیشه در وحدت و یکپارچگی مردم بجنگند با صداقت و صداقت.

وی با انتقاد از تصمیمات دولتمردان برای لغو مراسم مذهبی در ماه رمضان ، این عمل را به دور از اخلاق و صفات خداپسندانه خواند و گفت: ایمان جمعی و عبادت عمومی مردم در مساجد همیشه باعث ترس دشمن هنگام پیشروی بوده است. در مبارزه با اهداف فرهنگی. هر ابزار و ترفندی برای کاهش مراسم مذهبی و عبادت در جامعه است ، بنابراین تصمیم صندلی تاج باید خواسته های مشروع مومنان و مذهبیان جامعه را در نظر بگیرد و مراسم باید مطابق با پروتکل های بهداشتی در مساجد انجام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ، مهم‌ترین برنامه‌های ماه رمضان را ارائه مصادیق اسلامی در جامعه عنوان کرد و گفت: راه اندازی پویش‌های فرهنگی، پویش حجاب و عفاف و حیا، معرفی مصادیق اسلامی و توجه جدی به بانوان نمونه در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، حجاب و عفاف و فعالان فرهنگی و قرآنی در کنار فعالیت‌های قرآنی در ماه رمضان اجرا می‌شود.
حجت الاسلام جعفرزاده در پایان تشکیل هیئت اندیشه ورز در شهرستان پارس آباد را مهم‌ترین ضرورت فرهنگی این شهرستان عنوان کرده و خواستار عضویت تمامی فعالان فرهنگی و دینی با بهره مندی از شبکه سازی تبلیغی و ارتباط قوی و مستمر اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه با روحانیون در این هیئت شد.