رقابت ۷۰ ورزشکار در مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های اردبیل به گزارش کانال خبری ایران هاریکا سعید علی حسینی در حاشیه مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های استان اردبیل در گفت‌و گو با هاریکا خبر، اظهار کرد: با هدف تکریم پیشکسوتان رشته وزنه‌برداری تصمیم گرفتیم تا این مسابقات را به یاد مرحوم عزیز علی حسینی برگزار کنیم تا ۷ تیم […]

رقابت ۷۰ ورزشکار در مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های اردبیل

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا سعید علی حسینی در حاشیه مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های استان اردبیل در گفت‌و گو با هاریکا خبر، اظهار کرد: با هدف تکریم پیشکسوتان رشته وزنه‌برداری تصمیم گرفتیم تا این مسابقات را به یاد مرحوم عزیز علی حسینی برگزار کنیم تا ۷ تیم باشگاهی در این رقابت‌ها شرکت کنند.
وی برگزاری این مسابقات را در مجموعه ورزشی شهید اعلمی یادآور شد و تصریح کرد: مسابقات در سطح مناسبی برگزار شد تا بهترین رکوردها به ثبت رسیده و برترین‌ها در سطح باشگاهی معرفی شوند.
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل با بیان اینکه وزنه‌برداری استان اردبیل به روزهای اوج و طلایی خود باز می‌گردد، گفت: این مسابقات نشان داد که ما در رشته وزنه‌برداری ورزشکارانی مستعد در استان داریم که بعد از گذر از شرایط کرونایی با حمایت از آنها می‌توانیم در سطح ملی و حتی آسیایی و جهانی قدرت‌نمایی کنیم.
علی حسینی حضور پررنگ تیم‌ها، ورزشکاران، مربیان و داوران را در این مسابقات نشان از اهمیت وزنه‌برداری و مسئولیت سنگین هیئت در تداوم برگزاری چنین رویدادهایی اعلام کرد و افزود: مسابقات با هیجان و شور خاص برگزار شد تا بهترین‌ها در رده‌های مختلف سنی خود را برای حضور در مسابقات کشوری آماده کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در گروه سنی نوجوانان و جوانان باید وزنه‌برداران مستعد و با آتیه را شناسایی کنیم تا از بین آنها در مسابقات پیش روی آسیایی و جهانی بتوانیم تیمی قدرتمند راهی این رویدادها کنیم.
علی حسینی اضافه کرد: حضور مسعود نصرتی در رده جوانان و طاها نعمتی در رده سنی نوجوانان از این استان ما را به مدال‌آوری ورزشکاران استان اردبیل در مسابقات برون مرزی امیدوار کرده که انتظار می‌رود بیش از هر زمان دیگر درخشش این ورزشکاران باعث غرور اردبیلی‌ها شده و بار دیگر ورزشکاران این استان را در سکوهای قهرمانی ببینیم.
سرمربی تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران بیان کرد: مرحله دوم جام باشگاه‌های استان اردبیل خرداد ماه سال آینده در اردبیل برگزار خواهد شد.