جانب عدالت در توزیع اعتبارات رعایت شود به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  جانب عدالت در توزیع اعتبارات رعایت شود , به گزارش هاریکا خبر، ایرج بیگدلو شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر که با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: در […]

جانب عدالت در توزیع اعتبارات رعایت شود

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  جانب عدالت در توزیع اعتبارات رعایت شود , به گزارش هاریکا خبر، ایرج بیگدلو شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر که با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: در تأمین آب شرب و بهبود وضعیت راه‌های روستایی ما نیازمند تصمیم‌گیری‌های انقلابی هستیم تا دغدغه اهالی مشگین‌شهر تا حدودی رفع شود.
وی تصریح کرد: در بخش راه روستایی، آسفالت ۳ محور قوشه، موشیران و رضی امیرکندی به طول ۹۰ کیلومتر می‌تواند به بهبود عبور و مرور در این شهرستان و روستاها کمک کرده و رضایت مردم را فراهم کند.
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه خط‌کشی، روشنایی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیرهای مختلف جز الزامات است، گفت: برای مسیر گردشگری قینرجه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از محل راه‌های گردشگری این پروژه اجرایی و عملیاتی شود.
بیگدلو فرسودگی ماشین‌آلات و دستگاه‌های راهداری را از دیگر دغدغه‌های مسئولان شهرستان مشگین‌شهر اعلام کرد و افزود: بحث انتقال آب سد سبلان به روستاهای همجوار و همچنین ناحیه صنعتی رضی در دستور کار قرار گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با اجرای این خط انتقال نه تنها اراضی ارشق بلکه تأمین منابع آب صدها روستا انجام می‌شود که امیدواریم در سال آینده با عملیاتی شدن این پروژه مشکلات و دغدغه‌های کمبود منابع آب در فصل گرم سال رفع شود.
بیگدلو ضرورت تکمیل مجتمع آبرسانی شهید بنی‌هاشم با پوشش آب ۳۵ روستا و انتقال آب به اراضی پایاب سد سبلان را یادآور شد و اضافه کرد: هر چند مشارکت مردم در پروژه پایاب سد سبلان مناسب است ولی بدون تحویل زمین و پروژه آبیاری سر رسید اقساط بانکی زارعین اسباب گله‌مندی آنها را رقم زده است.
وی بیان کرد: در بخش ارشق به عنوان محروم‌ترین بخش با کمبود تجهیزات بهداشتی و بیمارستانی به ویژه نبود آمبولانس و سایر امکانات مورد نیاز روبه‌رو هستیم که انتظار می‌رود علوم پزشکی اردبیل زمینه فراهم کردن این امکانات را به وجود آورد.
بیگدلو به روکش آسفالت مسیر قینرجه و تخصیص ماشین‌آلات حمل زباله را به دهیاری‌های این منطقه یادآور شد و ادامه داد: متأسفانه ردیف بودجه تصفیه‌خانه فاضلاب مشگین‌شهر حذف شده در حالی که نماینده مردم مشگین‌شهر در تلاش است تا به پایداری این ردیف اعتباری کمک کند.
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر ضرورت تکمیل مجتمع شهید سلیم‌زاده و راه‌اندازی سایر مجتمع‌های آبرسانی را یادآور شد و اظهار کرد: امیدواریم در توزیع اعتبارات جانب عدالت رعایت شده و بخش عظیمی از زیرساخت‌ها به ویژه در بخش عمران شهری، طرح‌های نیمه‌تمام به سرانجام برسد.
در سفر استاندار اردبیل به مشگین‌شهر علاوه بر تشکیل جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و رسیدگی به مشکلات ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی، استاندار اردبیل از مصلای مشگین‌شهر، پادگان شهید بیگلری و بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر بازدید کرده و بخش آی. سی.یوی این بیمارستان را افتتاح کرد.