تربیت نسل فاخر انقلابی مأموریت امور تربیتی است به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، سید غلامحسن خلیلی موسوی عصر شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان امور تربیتی در اردبیل اظهار کرد: امام راحل با درایت و تیزبینی بسترساز تشکیل نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش بود تا بر مبنا و […]

تربیت نسل فاخر انقلابی مأموریت امور تربیتی است

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، سید غلامحسن خلیلی موسوی عصر شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان امور تربیتی در اردبیل اظهار کرد: امام راحل با درایت و تیزبینی بسترساز تشکیل نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش بود تا بر مبنا و محور آموزه‌های اسلام در مدارس تربیت نسل آینده به شکل مطلوب و مناسب انجام شود.
وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با احیای این نهاد ارزشمند در حقیقت حرکت گسترده‌ای در واحدهای آموزشی و در ابعاد مختلف انجام شده تا دانش‌آموزانی برگرفته از الگوهای ارزشی، دینی و اسلامی تربیت شده و تحویل جامعه شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل بزرگترین تهدید کنونی دشمن را در عرصه جنگ نرم تنوع امکانات نرم‌افزاری به ویژه فضاسازی‌های غیرواقعی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و مجازی اعلام کرد و گفت: دشمن با تمام توان دنبال شکستن ابهت خانواده و اصول و مبانی تربیتی در جامعه است تا ریشه اعتقادات دینی و ارزشی جوانان و نوجوانان ما را مخدوش کند.
موسوی افزود: برای مقابله با این هجمه سنگین همکاران ما در سنگر امور تربیتی و پرورشی رسالت سنگینی را در مدارس بر عهده دارند تا نسل انقلابی، شجاع، آگاه به زمان و معتقد به ارزش‌های الهی تربیت کرده و تحویل جامعه دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در این راستا خانواده‌ها نیز همراهی بسیار خوبی را باید با مدارس داشته باشند تا در یک هم‌افزایی مطلوب روند تربیت و اصلاح امور انجام شده و ما بتوانیم نسل آینده را با محوریت و مبانی انقلابی و ارزشی تربیت کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل پاسخگویی به سوالات و نیازهای جوانان را در حوزه‌های مختلف از سوی مربیان پرورشی یادآور شد و اضافه کرد: حرکت‌های خوبی در سال‌های اخیر در حوزه برگزاری رویدادهای فرهنگی، قرآنی و هنری در مدارس شکل گرفته که تداوم این برنامه‌ریزی‌ها در تعالی نسل آینده بسیار مؤثر خواهد بود.
به گزارش هاریکا خبر در این مراسم با تجلیل از پیشکسوتان و مربیان امور تربیتی مدارس، از زحمات و تلاش‌های آنها قدردانی شد.