اقدامات مدیران بانکی در پرداخت تسهیلات رونق تولید شتاب گیرد به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، سید حامد عاملی بعد از ظهر شنبه در نشست با مدیران بانک‌های استان اردبیل اظهار کرد: در سالی که گذشت با عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در حد توان در خدمت به تولیدکنندگان در […]

اقدامات مدیران بانکی در پرداخت تسهیلات رونق تولید شتاب گیرد

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، سید حامد عاملی بعد از ظهر شنبه در نشست با مدیران بانک‌های استان اردبیل اظهار کرد: در سالی که گذشت با عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در حد توان در خدمت به تولیدکنندگان در اردبیل کوتاهی نشد و این امر با همکاری و هدایت مدیران بانک‌ها بیشتر ملموس بود.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده تا آخرین روزهای سال نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام شود، تصریح کرد: در جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید نیز بر حرکت جهادی مدیران و شتاب آنها در حمایت از تولید تاکید شده و این اقدام جهادی باید تا رسیدن واحدهای تولیدی به مرحله اشتغال استمرار داشته باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه بخش تولید برای توسعه اقتصادی استان باید رونق بگیرد، گفت: حمایت مدیران سرمایه‌گذاری‌ها و حوزه تولید نباید در حد حرف باشد بلکه تا مرحله عمل باید در کنار سرمایه‌گذاران باشیم.

عاملی افزود: مسائل واحدهای تولیدی خط قرمز ماست و مدیران باید مشکلات سرمایه‌گذاری‌ها در بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری را برطرف و در این زمینه با جدیت اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری هفتگی جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در روزهای سه‌شنبه، از واحدهای دارای مشکل خواست برای بررسی و رفع مسائل خود در این روز به استانداری مراجعه کنند.

عاملی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و تولید در استان باید به صورت جهشی رونق یابد، بر حرکت‌های جهادی مدیران بانکی در این راستا تاکید کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری ۳۶ جلسه ستاد تسهیل در طول ۵ ماه اخیر، از بررسی ۱۵۰ پرونده و صدور ۲۵۰ مصوبه خبر داد و اضافه کرد: واحد پیگیری اجرای مصوبات در استانداری به صورت مستمر فعال بوده و تاکنون ۶۰ درصد از مصوبات عملی شده است.