افزایش ۷۰ درصدی جان‌باختگان ناشی از حوادث کار در اردبیل به گزارش کانال خبری ایران هاریکا علیرضا فرخی در گفت‌و گو با هاریکا خبر در اردبیل، با اشاره به اینکه حوادث ناشی از کار جان ۲۰ نفر را در اردبیل گرفت، اظهار کرد: این میزان در سال گذشته ۱۴ نفر بود. وی با اشاره به […]

افزایش ۷۰ درصدی جان‌باختگان ناشی از حوادث کار در اردبیل

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا علیرضا فرخی در گفت‌و گو با هاریکا خبر در اردبیل، با اشاره به اینکه حوادث ناشی از کار جان ۲۰ نفر را در اردبیل گرفت، اظهار کرد: این میزان در سال گذشته ۱۴ نفر بود.

وی با اشاره به اینکه شاهد رشد ۷۰ درصدی جان‌باختگان ناشی از حوادث کار هستیم، تصریح کرد: از ۲۰ نفر فوتی ۱۹ نفر مرد و یک نفر زن بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال‌جاری ۵۹۷ نفر بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۷۱ نفر مرد و ۲۶ نفر زن بوده است.

فرخی افزود: این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۵۰۳ نفر بود که در این زمینه نیز ۹۴ نفر رشد را نشان می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روند صعودی تعداد تلفات و مصدومان حوادث رانندگی از ابتدای سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: در ۱۱ ماهه سال‌جاری ۱۴ هزار و ۳۴۹ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۴۳ نفر مرد و ۲ هزار و ۸۰۶ نفر زن بودند.

فرخی خاطر نشان کرد: آمار کشته‌های امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد تلفات ۱۲ هزار و ۸۷۴ نفر بود، ۱۱.۵ درصد بیشتر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل اضافه کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۴۹۱ نفر در مسیرهای درون شهری، ۹ هزار و ۸۱۱ نفر در محورهای برون شهری و ۸۴۲ نفر در مسیرهای روستایی جان خود را از دست داده و ۲۰۵ نفر در سایر مسیرها جان باخته‌اند.