آیین «طریق نیکان» در اردبیل برگزار شد به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  آیین «طریق نیکان» در اردبیل برگزار شد , به گزارش هاریکا خبر، در این مراسم که عصر چهارشنبه همزمان با ایام ماه شعبان و در آستانه عید ولادت حضرت مهدی (عج) در نگارخانه خطایی اردبیل برگزار شد، به پاس […]

آیین «طریق نیکان» در اردبیل برگزار شد

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  آیین «طریق نیکان» در اردبیل برگزار شد , به گزارش هاریکا خبر، در این مراسم که عصر چهارشنبه همزمان با ایام ماه شعبان و در آستانه عید ولادت حضرت مهدی (عج) در نگارخانه خطایی اردبیل برگزار شد، به پاس سال‌ها خدمات ارزنده «ابراهیم خلیل‌فرنام» تجلیل از این خیر نام آشنا انجام شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در این مراسم ضرورت گفتمان‌سازی فرهنگ دینی و الگوسازی خیرین نیک اندیش را از مهمترین مؤلفه‌های جامعه ارزشی و الهی یاد کرد و گفت: در سال‌های اخیر با محوریت زنده یاد حاج لطیف نباتی‌مقدم سعی شده تا تجلیل از خدمات انسان‌های شایسته و نیک سرشت در اولویت قرار گیرد که امسال ابراهیم خلیل‌فرنام که سال‌ها در انجمن بیماران کلیوی خدمات ارزنده‌ای را داشته، مورد تکریم و تجلیل قرار گرفت.
حجت‌الاسلام مهدی ستوده تصریح کرد: آئین طریق نیکان که همه ساله با همت مجموعه‌های فرهنگی و بنیاد حاج لطیف نباتی‌مقدم انجام می‌شود، یکی از خیرین خوشنام اردبیلی را معرفی کرده و تجلیل از این شخصیت‌های وارسته و خانواده‌های آنها را انجام می‌دهد.
وی گفت: استان اردبیل به سرزمین نیکان و انسان‌های خیرخواه مشهور است و با توجه به الگوهای تربیتی دینی و ارزشی انتظار می‌رود در سال‌های آینده نیز چنین شخصیت‌های وارسته معرفی شده و بیشتر در جامعه از وجود آنها بهره‌مند شویم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: خدماتی که ابراهیم خلیل‌فرنام در مدت مسئولیت خود در انجمن حمایت از بیماران کلیوی انجام داده، بی‌نظیر و ماندگار است و قطعاً دعای خیر این بیماران می‌تواند بهترین صواب و پاداش در تجلیل از چنین شخصیت‌های وارسته‌ای باشد.
حجت‌الاسلام ستوده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما باید چنین حرکت‌های معنوی و ارزشی را در جامعه گسترش دهیم تا بیش از گذشته زمینه اعتلا و انتقال مفاهیم و پیام‌های ارزشی به وجود آید.
وی اضافه کرد: با شناسایی چنین انسان‌های فرهیخته و خیرخواه جامعه ما همواره از وجود آنها بهره‌مند شده در حقیقت فرهنگ نیک دستگیری از نیازمندان و بیماران نیز مورد توجه و اهتمام قرار می‌گیرد.