آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در استان اردبیل برگزار شد به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در استان اردبیل برگزار شد , به گزارش هاریکا خبر، این آزمون که ظهر جمعه در اردبیل برگزار شد، در ۳ حوزه دانشگاه آزاد، پیام نور و دانشگاه سما […]

آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در استان اردبیل برگزار
شد

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در استان اردبیل برگزار
شد ,
به گزارش هاریکا خبر، این آزمون که ظهر جمعه در اردبیل برگزار شد، در ۳ حوزه دانشگاه آزاد، پیام نور و دانشگاه سما شرکت‌کنندگان برای استخدام در دستگاه قضا با یکدیگر رقابت کردند.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل در بازدید از حوزه آزمون مستقر در مرکز استان اردبیل اظهار کرد: در این آزمون ۳ هزار و ۳۳۴ نفر در ۲ حوزه امتحانی اردبیل و پارس‌آباد حضور دارند.
حجت‌الاسلام حسین کثیرلو تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در اردبیل ۲ هزار و ۶۰۶ نفر شامل یک‌هزار و ۲۵۰ نفر زن و بقیه مرد هستند.
وی گفت: در شهرستان پارس‌آباد ۷۲۸ نفر شامل ۵۴۸ نفر برادران و بقیه در بخش خواهران با یکدیگر رقابت می‌کنند.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: جمع پذیرش و قبولی نهایی در استان اردبیل ۱۷۶ نفر خواهد بود که بعد از قبولی در آزمون و طی مراحل مصاحبه و گزینش، به استخدام دادگستری در می‌آیند.
حجت‌الاسلام کثیرلو به همکاری جهاد دانشگاهی اردبیل در برگزاری آزمون‌های استخدامی اشاره کرد و ادامه داد: در هفته گذشته شاهد برگزاری آزمون استخدامی قضات و داوران و امروز نیز آزمون استخدامی دادگستری هستیم که در هر ۲ آزمون جهاد دانشگاهی آمادگی خود را برای حضور در چنین عرصه‌هایی نشان داد.
معاون منابع انسانی دادگستری کل استان اردبیل نیز با اعلام برگزاری آزمون در صحت و سلامت کامل پس از پایان سرکشی‌ها به حوزه‌های امتحانی خاطر نشان کرد: ۳۰ نفر از کارکنان اداری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در شهرستان اردبیل و ۸ نفر در شهرستان پارس‌آباد به عنوان سر ناظر و ناظر با عوامل اجرایی جهاد دانشگاهی همکاری کردند.
امیراصلان حسینیان اضافه کرد: علاوه بر این، تعدادی از مدیران میانی دادگستری استان نیز به عنوان کشیک از حوزه‌های امتحانی بازدید کردند و گزارشات دریافتی از شهرستان پارس‌آباد و اردبیل حکایت از برگزاری آزمون با صحت و سلامت کامل و به دور از حاشیه است.
وی بیان کرد: قبول‌شدگان این آزمون پس از طی مراحل گزینش، کمک کار تشکیلات قضائی استان خواهند بود تا با تزریق این افراد به بدنه دادگستری استان شاهد افزایش کیفیت خدمات قضائی به مردم استان اردبیل باشیم.