۳۰ هنرمند آثار خلاقانه‌ای را در اردبیل تولید کردند به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، در این آئین که شامگاه شنبه همزمان با اولین سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام حسین پناهی مدیرکل فقید نهضت سوادآموزی استان اردبیل برگزار شد، هنرمندان در موضوعات تصویرسازی، خوشنویسی، کاریکاتور و طراحی گرافیک و نگارگری ۳۰ اثر ماندگار خلق […]

۳۰ هنرمند آثار خلاقانه‌ای را در اردبیل تولید کردند

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، در این آئین که شامگاه شنبه همزمان با اولین سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام حسین پناهی مدیرکل فقید نهضت سوادآموزی استان اردبیل برگزار شد، هنرمندان در موضوعات تصویرسازی، خوشنویسی، کاریکاتور و طراحی گرافیک و نگارگری ۳۰ اثر ماندگار خلق کرده و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام حسین پناهی پیشکسوت عرصه نهضت سوادآموزی اظهار کرد: کارهای ارزشمندی که چنین شخصیت وارسته‌ای در طول خدمت به یادگار گذاشته امروز در معرض تولید آثار ارزشمند توسط هنرمندان قرار گرفته است.

رجبی تصریح کرد: با همراهی خانواده مرحوم حجت‌الاسلام پناهی هنرمندان سعی کردند تا تولیدات متنوعی را در رشته‌های مختلف انجام دهند که این کار و احسان فرهنگی می‌تواند منشأ اثر و ارزش باشد.

وی حضور ۳۰ هنرمند استان ر ا در چهار رشته هنری برای تولید آثار ارزشمند تصویری، کاریکاتوری، طراحی پوستر و خوشنویسی یادآور شد و گفت: در همه این رشته‌ها هنرمندان آستین بالا زدند تا بهترین آثار تولید و به دست مخاطبان برسد.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل افزود: قطعاً در عرصه فرهنگ و هنر سعی بر این است تا به تناسب شرایط جامعه تولید آثار به نحوه مطلوب به انجام برسد تا ماندگاری و ارزشمندی این آثار را با احساساتی شایسته و ارزشمند شاهد باشیم.

در این مراسم به همت خانواده مرحوم حجت‌الاسلام حسین پناهی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از هنرمندان فعال در این هنرواره قدردانی شد.