۳۰ داور اردبیلی در لیگ‌های کشور قضاوت می‌کنند در اخبار اردبیل صمد نوتاش در حاشیه آغاز کلاس داوری فوتبال در مصاحبه با خبرنگار هاریکا گفت: امروز شاهد کلاس داوری فوتبال و ارتقا داوران از کلاس دوم به کلاس اول در اردبیل هستیم. فوتبال در حال انجام است . وی تصریح کرد: همزمان با این کلاس […]

۳۰ داور اردبیلی در لیگ‌های کشور قضاوت می‌کنند

در اخبار اردبیل صمد نوتاش در حاشیه آغاز کلاس داوری فوتبال در مصاحبه با خبرنگار هاریکا گفت: امروز شاهد کلاس داوری فوتبال و ارتقا داوران از کلاس دوم به کلاس اول در اردبیل هستیم. فوتبال در حال انجام است .
وی تصریح کرد: همزمان با این کلاس داوری در شهرستان خلخال کلاس داوری درجه سه در حال برگزاری است که امیدواریم با برگزاری این کلاس ها سطح دانش و توانایی داوران در استان اردبیل ارتقا یابد.
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل به حضور 30 ​​داور از استان اردبیل برای قضاوت در لیگ های برتر و دسته های اول ، دوم و دوم کشور و لیگ های پایه فوتبال اشاره کرد و گفت: از نظر تئوری و عملی با در نظر گرفتن شرایط استاندارد ، امکان توانمند سازی قضات و آشنایی آنها با علم و فناوری روز را فراهم کند.
نوتاش افزود: در حال حاضر چهار داور مرد در رشته فوتسال و دو داور زن در رشته فوتبال در لیگ برتر بانوان از استان اردبیل قضاوت می كنند و 24 داور دیگر در لیگ های پایه و جوانان قضاوت می كنند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: در تلاشیم کلاسهای داوری درجه 3 را با همکاری مسئولان کمیته داوران هیئت فوتبال استان در همه شهرستانها برگزار کنیم تا این داوران در سطوح مختلف مورد قضاوت قرار گیرند. فوتبال کشور “.
نوتاش افزود: مطمئناً هیئت مدیره جدید فوتبال کشور تلاش خواهد کرد تا به طور جدی به بهبود داوری کمک کند و زمینه را برای یک حرکت تحول آفرین فراهم کند.
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل به جایگاه فوتبال در جهان و تحولات اقتصادی و حتی سیاسی مبتنی بر فوتبال اشاره کرد و ادامه داد: جایگاه فوتبال در جهان و حتی در کشور ما به حدی پیشرفت کرده است که به نظر می رسد این ظرفیت می تواند رشد کند و افزایش یابد می توان از قدرت کشور در زمینه های مختلف بهتر و به درستی استفاده کرد.