۱۸۰ امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر اردبیل مشارکت می‌کنند به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل ۱۸۰ امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر اردبیل مشارکت می‌کنند به گزارش خبرنگار هاریکا، عزت‌الله ضربی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از آغاز عملیات امداد نوروزی هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ۱۷ پایگاه ثابت […]

۱۸۰ امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر اردبیل مشارکت می‌کنند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل ۱۸۰ امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر اردبیل مشارکت می‌کنند به گزارش خبرنگار هاریکا، عزت‌الله ضربی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از آغاز عملیات امداد نوروزی هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ۱۷ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات نوروزی، ۷ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سطح استان اردبیل را در نوروز امسال تأمین می‌کنند.
وی تصریح کرد: ۱۳ پایگاه ثابت، ۴ پست موقت امدادی و ۷ پست ایمنی و سلامت مسافران تمهیدات لازم را برای خدمات‌رسانی به هموطنان در نوروز اندیشیده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه طرح‌های نوروزی به صورت ملی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود، گفت: هدف از این طرح کاهش تلفات جاده‌ای و شتاب‌دهی برای حادثه‌دیدگان است.
ضربی با بیان اینکه ۱۸۰ نفر نیروی انسانی به صورت روزانه در طرح‌های نوروزی در سطح استان اردبیل مشارکت دارند، افزود: ۵۰ دستگاه خودروهای امدادی نیز به کار گرفته شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تیم‌های واکنش سریع، واحدهای مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتی و پاسخگویی اضطراری در مرکز استان و شعب تابعه به صورت ۲۴ ساعته در این طرح حضور دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پایان اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل همواره آماده امدادرسانی بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند. امیدوارم خبر ۱۸۰ امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر اردبیل مشارکت می‌کنند براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-18 00:45:50