۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند در اردبیل اهدا شد به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حسین دشتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح جهیزیه جوانان نیازمند در اردبیل با کمک خیرین و امور خیریه اظهار داشت: ۱۱۰ سری جهیزیه با کمک خیران استان اردبیل برای جوانان نیازمند به […]

۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند در اردبیل اهدا شد

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حسین دشتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح جهیزیه جوانان نیازمند در اردبیل با کمک خیرین و امور خیریه اظهار داشت: 110 سری جهیزیه با کمک خیران استان اردبیل برای جوانان نیازمند به ارزش 15 میلیون تومان برای تهیه و تهیه شد.

وی با تأکید بر نحوه خرید کالا و رساندن آن به نیازمندان گفت: در حال حاضر 300 جوان روس دیگر که برای دریافت جهیزیه به کمیته امداد استان مراجعه کرده اند پشت صف هستند و امیدواریم خیران استان در این زمینه همکاری کنند ” .

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان ، مجموعه جهیزیه های اهدایی این سازمان شامل لوازم خانگی اساسی مانند یخچال ، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی و تلویزیون است.

دشتی همچنین به موضوع ازدواج آسان برای جوانان اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در استان می توانیم گام های خوبی در جهت کمک به جوانان فقیر در تسهیل ازدواج آنها برداریم اما این امر مستلزم همکاری کامل مردم خوب استان ، زیرا با ظرفیت خوبی که در استان داریم همیشه ثابت کرده است که حتی می توان به عنوان یک استان پیشرو در این زمینه در سطح ملی شناخته شد.

وی به اسکن “ایران همدل” همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در طرح اسکن و تغذیه مهدوی ایران ، 200000 پرس غذای گرم به افراد نیازمند و حومه شهر توزیع می شود. که خوشبختانه در این 3 روز در گذشته با همکاری بسیج و سپاه توانستیم برخی محلات را تحت پوشش قرار دهیم.

این مقام مسئول از اجرای این طرح در طول ماه رمضان خبر داد و گفت: ایران امدل پویش با هدف کمک به فقرا در کشور و بر همین اساس در استان اردبیل اجرا می شود و هدف از اجرای این پروژه کمک به معیشت مردم در وضعیت دشوار کرونا در این راستا ، تهیه و تهیه بسته های معیشتی به مبلغ 40000 بسته نیز برنامه ریزی شده است.