۱۰ درصد به صندوق آرا در اردبیل اضافه شده است به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، بهروز ندائی عصر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط کرونایی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراها سعی کردیم تا با هدف جلوگیری از تراکم […]

۱۰ درصد به صندوق آرا در اردبیل اضافه شده است

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، بهروز ندائی عصر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط کرونایی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراها سعی کردیم تا با هدف جلوگیری از تراکم جمعیت در شعب اخذ رأی، ۱۰ درصد به تعداد صندوق‌های آرا در سطح استان اردبیل اضافه کنیم.

وی تصریح کرد: برای صندوق‌هایی که در گذشته بیش از یک‌هزار رأی جمع‌آوری می‌کردند، دو شعبه مجزا برای آقایان و بانوان در نظر گرفته شده تا امکان رأی دادن آحاد مردم به شکل راحت و مناسب انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ما در چارچوب مقرراتی که از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد، با در نظر گرفتن شرایط کرونایی در شعب اخذ رأی امکاناتی را فراهم خواهیم کرد تا با کمترین صرف زمان مردم آرای خود را بعد از مرحله احراز هویت در صندوق‌ها ریخته و ازدحام و شلوغی را در سر صندوق‌ها شاهد نباشیم.

ندائی افزود: تمام تمهیدات و مقدمات برای برگزاری انتخاباتی با شکوه، رقابتی و سالم در استان اردبیل مهیاست تا در ۲۸ خرداد یک حماسه دیگر از سوی اهالی استان اردبیل رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: به اندازه کافی صندوق آرا، تعرفه و نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پیش‌بینی شده و با تدبیری مناسب سعی خواهیم کرد انتخاباتی قانون مدار را در ۲۸ خرداد شاهد باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: به هیچ وجه تبلیغات زودهنگام مورد تأیید و تاکید وزارت کشور و ستاد انتخابات نیست و ما امیدواریم هم در انتخابات شوراها و هم ریاست جمهوری که مقدمات ثبت‌نام کاندیداها از فردا در سطح کشور شروع می‌شود، شرایط مناسب و درستی را در روند تبلیغات و برگزاری انتخابات شاهد باشیم.