۱۰۵ نفر در استان اردبیل برای انتخابات شوراها ثبت نام کردند در اخبار اردبیل بهروز ندایی در گفت وگو با خبرنگار هاریکا اظهار داشت: امروز و تاکنون ۳۲ نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر استان اردبیل ثبت نام کرده اند و مراحل ثبت نام ۲۱ نفر نهایی شده است. وی خاطرنشان کرد: با احتساب […]

۱۰۵ نفر در استان اردبیل برای انتخابات شوراها ثبت نام کردند

در اخبار اردبیل بهروز ندایی در گفت وگو با خبرنگار هاریکا اظهار داشت: امروز و تاکنون 32 نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر استان اردبیل ثبت نام کرده اند و مراحل ثبت نام 21 نفر نهایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: با احتساب ثبت نام در چند روز گذشته تعداد کل ثبت نام های استان در انتخابات شوراها به 105 مورد رسیده و پرونده 36 نفر به دلیل ناقص بودن مدارک در مراحل نهایی است.

رشد ۶ درصدی ثبت نامی‌ها نسبت به دوره قبل

رئیس ستاد انتخابات اردبیل افزود: علیرغم تعطیلی روز گذشته و امروز ، تعداد ثبت نام کنندگان برای شرکت در مسابقات شورای شهر در استان اردبیل نسبت به دوره قبل 6 درصد افزایش نشان می دهد.
ندایی بیشترین ثبت نام را با 45 نفر مربوط به شهرستان اردبیل اعلام کرد و گفت: 14 نفر در پارس آباد و 11 نفر در مشگین شهر ثبت نام کرده اند که بیشترین ثبت نام را بعد از اردبیل شامل می شود.
رئیس ستاد انتخابات اردبیل گفت: 14 نفر از داوطلبان ثبت نام شده دارای سابقه عضویت در شوراها ، 58 نفر با مدرک لیسانس ، 35 نفر با مدرک کارشناسی ارشد و یک نفر با درجه دکترا هستند.
وی ادامه داد: 9 درصد ثبت نام در استان توسط بانوان انجام می شود و امیدواریم در روزهای آینده تعداد ثبت نام ها همچنان افزایش یابد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل افزود: 36 نفر از داوطلبانی که از طریق تلفن همراه ، رایانه یا دفاتر پیشخوان ثبت نام کرده اند ، مدارک بارگذاری شده ناقص است و بنابراین هنوز به طور کامل تأیید نشده است که از داوطلبان تمام مدارک مورد نیاز را می خواهیم از خود مدرک تحصیلی ، کپی شناسنامه ، کارت ملی ، کارت پایان خدمت ، عدم سو record پیشینه کیفری و اسناد ایثار را به همراه داشته و به درستی بارگذاری کنید.