کولاک شدید در همه محورهای اردبیل در اخبار اردبیلکلیم الله وثوقی در گفت وگو با هاریکا ، با تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اردبیل در هنگام بارش برف امروز اظهار داشت: به دلیل بارش شدید برف همراه با کولاک در تمام مناطق استان اردبیل ، شرایط بارندگی در جاده ها و جاده های استان […]

کولاک شدید در همه محورهای اردبیل

در اخبار اردبیلکلیم الله وثوقی در گفت وگو با هاریکا ، با تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اردبیل در هنگام بارش برف امروز اظهار داشت: به دلیل بارش شدید برف همراه با کولاک در تمام مناطق استان اردبیل ، شرایط بارندگی در جاده ها و جاده های استان به گونه ای است همه معابر و محورهای مواصلاتی از جمله مسیر نیر به سراب ، گذرگاه سرچم و حیران تحت پوشش شدید و کولاک قرار گرفته و تردد در آنها کند است.
وی خاطرنشان کرد: با وجود این شرایط دشوار ، کلیه راه های مواصلاتی استان اردبیل باز است و امکان سفر در آنها با تجهیزات زمستانی وجود دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اعزام 80 اکیپ راهداری را یادآور شد و اظهار داشت: از شب گذشته اکیپ های راهداری آماده انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند.
وثوقی افزود: هنوز آمار مسدود شدن راه های روستایی گزارش نشده است و تمرکز ما روی جاده های اصلی و گردنه های صعب العبور است تا مسافران و رانندگان در معرض خطر قرار نگیرند و پس از فروپاشی باران بارش برف در جاده های روستایی آغاز می شود.
وی از هموطنان خود خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم تجهیزات ایمنی و زمستانی را با خود به همراه داشته باشند.