کتابخانه‌های عمومی اردبیل تعطیل نیست به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل کتابخانه‌های عمومی اردبیل تعطیل نیست به گزارش خبرنگار هاریکا، پروانه رضاقلیزاده بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از کتابخانه‌های عمومی سطح شهر اردبیل اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای ارائه خدمات فرهنگی و کتابخانه‌ای به علاقه‌مندان […]

کتابخانه‌های عمومی اردبیل تعطیل نیست

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل کتابخانه‌های عمومی اردبیل تعطیل نیست به گزارش خبرنگار هاریکا، پروانه رضاقلیزاده بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از کتابخانه‌های عمومی سطح شهر اردبیل اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای ارائه خدمات فرهنگی و کتابخانه‌ای به علاقه‌مندان کتاب و مطالعه، برخی کتابخانه‌های منتخب در این استان فعال خواهند بود.
وی تصریح کرد: بر این اساس کتابخانه مرکزی اردبیل از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ عصر در طول هفته حتی روزهای تعطیل برای استفاده اقشار جامعه و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی فعالیت خواهد کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در شهرستان‌های مشگین‌شهر، خلخال و سرعین به ترتیب کتابخانه‌های عمومی شهید اسدی، شهید عاشوری‌زاده و حضرت ولی عصر (عج) از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ برای ارائه خدمات به علاقه‌مندان فعال خواهند بود.
رضاقلیزاده با اشاره به اینکه ۸۲ باب کتابخانه عمومی و مشارکتی در نقاط مختلف استان اردبیل فعال است، افزود: تمامی این کتابخانه‌ها در سطح استان اردبیل فعال بوده و کتابخانه‌های منتخب نیز به فعالیت‌های نوروزی خود ادامه خواهند داد. امیدوارم خبر کتابخانه‌های عمومی اردبیل تعطیل نیست براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-17 18:52:29