کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا در اردبیل/بارش برف از فردا آغاز می شود به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا در اردبیل/بارش برف از فردا آغاز می شود سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل پرداخت و اظهار […]

کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا در اردبیل/بارش برف از فردا آغاز می شود

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا در اردبیل/بارش برف از فردا آغاز می شود سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل پرداخت و اظهار گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم نفوذ جریانات سرد شمالی به استان است که تا اوایل هفته آینده همچنان ادامه می‌یابد.
وی افزود: از امروز با تقویت زبانه پرفشار شاهد تشدید جریانات مرطوب خزری به سطح استان به ویژه نوار شرقی خواهیم بود که موجب ابرناکی، در پاره از اوقات رخداد مه و کاهش دید افقی خواهد شد.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از استقرار هوای زمستانی و سرد در استان اردبیل خبر داد و گفت: تا صبح پنجشنبه علاوه بر روند کاهشی دما و استقرار جوی زمستانه، بارش برف در نوار شمالی استان بارش باران نیز پیش بینی می‌شود.
محمدی تصریح کرد: اوج ناپایداری‌ها از عصر سه شنبه و طی روز چهارشنبه در نوار شرقی استان بوده و کاهش دمای هوا بین ۸ تا ۱۲ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه احتمال بسته شدن راه‌های روستایی و لغزندگی سطح پل‌های هوایی، خیابان‌ها و معابر عمومی شهری وجود دارد ادامه داد: اختلال در تردد جاده‌ای بر اثر لغزندگی بویژه در مناطق کوهستانی و گردنه‌های استان دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به شهروندان توصیه کرد ضمن صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی؛ وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی در جاده‌های استان مجهز نمایند. امیدوارم خبر کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا در اردبیل/بارش برف از فردا آغاز می شود براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-14 16:36:01