کار موظفی کشور را به جایی نمی‌رساند/فقدان برکت در مدیر بی تفاوت به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل کار موظفی کشور را به جایی نمی‌رساند/فقدان برکت در مدیر بی تفاوت به گزارشهاریکا خبر، رضا قاسمیان ظهر سه شنبه در جلسه شورای اقامه نماز استان اردبیل اظهار کرد: مدیران بی تفاوت به نماز […]

کار موظفی کشور را به جایی نمی‌رساند/فقدان برکت در مدیر بی تفاوت

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل کار موظفی کشور را به جایی نمی‌رساند/فقدان برکت در مدیر بی تفاوت به گزارشهاریکا خبر، رضا قاسمیان ظهر سه شنبه در جلسه شورای اقامه نماز استان اردبیل اظهار کرد: مدیران بی تفاوت به نماز قطعاً از مدیریت خود خیر و برکتی نمی‌بینند و شایسته است در این جلسات معنوی و ارزشی مدیران حضور پرباری را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز غرق در آسیب‌های اجتماعی هستیم که این شرایط محصول کمبود و فقر معنویت است و بزرگترین راه حل در این زمینه گرایش به نماز و معنویت می‌باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل از نماز به عنوان سپر در برابر وسوسه‌های شیطانی یاد کرد و گفت: مدیر و مسئولی که نماز نمی‌خواند فکر آلوده و طمع انگیز به جایگاه مسئولیت خود دارد و با نظارت بیرونی نمی‌توان اصلاحی را در این فرآیند انجام داد.

قاسمیان نماز را ابزار نظارت درونی دانست و بیان کرد: انسان با تعظیم در برابر عظمت الهی نه تنها شخصیت متعالی پیدا می‌کند بلکه از غیبت و تکبر نیز به دور خواهد بود.

وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از ادارات ما به محل غیبت و ترور شخصیت‌ها تبدیل شده و این جای تأسف است که بخش عظیمی از ساعات کار نیروهای اداری به دورهمی ها و غیبت‌های بی نتیجه می‌گذرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه گرایش به نماز به ویژه نماز جماعت فرد را از تکبر دور کرده و فضای معنوی در جامعه ایجاد می‌کند، افزود: ضروری است تا در تبیین و تبلیغ بسیاری از مسائل معنوی و فرهنگی با تولید محتوای مناسب از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم.

قاسمیان با انتقاد از وضعیت نامناسب تعداد زیادی از نمازخانه‌های بین راهی اظهار کرد: وضعیت ظاهری نمازخانه‌ها به حدی وحشتناک است که نه تنها روح به پرواز درنمی آید بلکه انسان از حضور در این فضاها دل چرکین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما با کار اداری و الزام آور نمی‌توانیم اصلاحی را در این فرآیند انجام دهیم چرا که نهایت عشق یک کارمند رسیدن به ساعت ۱۴ ظهر است و بهتر است از ظرفیت نهادها و تشکل‌های مردمی جهادی در اصلاح این امور استفاده کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل ضرورت بکارگیری ابزارهای نوین را در جنگ نرم شروع شده از سوی دشمنان یادآور شد و بیان کرد: در کنار تولید محتوا باید آموزش نماز از مدارس شروع شده و ما بتوانیم بخش عظیمی از کارها را بدون تکیه بر منابع مالی انجام دهیم.

قاسمیان با تاکید بر ضرورت تخصیص اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی و تعمیق و گسترش نماز گفت: جشنواره‌ها باید عمق بخشی را در کنار نشر و گسترش پیام‌های قرآنی به همراه داشته باشند تا ما بتوانیم شعائر دینی را بسط دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: بهتر است در کنار بسته‌های معیشتی مومنانه بسته‌های معنوی نیز در استان توزیع شود که برای این کار با هدف حمایت از روحیه معنوی سجاده، تقویت جسمی توپ و تقویت فکری نیز کتاب به عنوان هدیه در نظر گرفته شود. امیدوارم خبر کار موظفی کشور را به جایی نمی‌رساند/فقدان برکت در مدیر بی تفاوت براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-16 06:48:31