چالش معیشت مردم اولویت اول/تعادل و مردم‌سالاری چاره‌ساز خواهد بود به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، سید حامد عاملی شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی در اردبیل که با حضور عموم مردم برگزار شد، اظهار کرد: اجرای برابری و مساوات در جامعه برای تأمین رفاه و آسایش با پوشش […]

چالش معیشت مردم اولویت اول/تعادل و مردم‌سالاری چاره‌ساز خواهد بود

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، سید حامد عاملی شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی در اردبیل که با حضور عموم مردم برگزار شد، اظهار کرد: اجرای برابری و مساوات در جامعه برای تأمین رفاه و آسایش با پوشش حداکثری لازمه فعالیت دولت‌هاست و در همین رابطه برای دولت آینده باید کسانی بر روی کار آیند که صلاحیت لازم برای اداره امور کشور به ویژه مدیریت اقتصاد و بهبود معیشت مردم را داشته باشند.
وی با اشاره به برخی چالش‌های دیگر فراروی دولت گفت: مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هم‌اکنون در کشور به شکلی محرز مطرح بوده مردم انتظار عملکرد جهادی از دولت آینده را دارند.
رئیس ستادهای رئیسی در استان اقتصاد را موتور محرکه پویایی در هر کشور دانست و اضافه کرد: با غنی‌سازی اقتصاد بی‌شک اشتغال مردم فراهم شده، معیشت آنان بهبود یافته و رفاه و آسایش از معنای حقیقی برای آنان فراهم خواهد شد.
عاملی تصریح کرد: تحول در هر عرصه‌ای بی‌شک به دست دولتی انقلابی و جهادی میسر خواهد بود و بینش سیاسی عموم این شرایط را فراهم آورده که مردم عزیز با سنجش معیارهای انتخاب فرد سکاندار قوه مجریه در آینده و شاخصه‌های نامزدهای این دوره نسبت به انتخابی شایسته و صحیح اقدام نمایند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: حفظ بیت‌المال و حقوق عامه باید جز اولویت‌های خدمت‌رسانی رئیس جمهور آینده باشد چرا که گسترش فساد در کشور در دولت‌های قبلی سبب شده تا مردم نسبت به دولت بی‌اعتماد باشند.
رئیس ستادهای رئیسی در استان اظهار کرد: اجرای عدالت و نگاه برابر نسبت به همه اقشار جامعه این امکان را فراهم می‌آورد که نیازهای دهک‌های مختلف از یک بعد و آن هم نگاه مساوی دولت به ملت بررسی و چاره‌اندیشی شود که این موضوع در صورت انجام یک موهبت در عرصه خدمت‌رسانی به مردم است.
عاملی به فسادستیزی در دولت اشاره و اذعان کرد: آنچه که مردم ما امروز به آن نیاز دارند فسادستیزی و اجرای حقیقی عدالت در قامت گسترش رفاه و آسایش است و امید داریم دولت آینده با تشکیل کابینه‌ای قوی در پی تحقق این نیازهای عموم باشد.