پل شهید قاسم سلیمانی در اردبیل با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجراست به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حمید لطف‌اللهیان عصر شنبه در جریان بازدید از روند احداث پل شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: به رغم آنکه در فصل زمستان کلنگ‌زنی این پروژه را شاهد بودیم اما با […]

پل شهید قاسم سلیمانی در اردبیل با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجراست

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حمید لطف‌اللهیان عصر شنبه در جریان بازدید از روند احداث پل شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: به رغم آنکه در فصل زمستان کلنگ‌زنی این پروژه را شاهد بودیم اما با تلاش و جدیت مجموعه شهرداری اردبیل این پل با پیشرفت ۴۰ درصد در حال اجراست.
وی تصریح کرد: تاکنون برای احداث این پل و تقاطع غیر همسطح بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و ادامه روند آن را با سرعت بیشتر در حال اجرا داریم.
شهردار اردبیل گفت: با توجه به فصل کاری مساعد پیش رو روند احداث پروژه در جبهه‌های مختلف با سرعت بیشتری انجام می‌شود تا در سال جاری شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پل باشیم.
لطف‌اللهیان افزود: با کمترین مسدودی و محدودیت تردد در این مسیر، رفت و آمد شهروندان در حال جریان است و در کنار آن پیمانکار نیز با سرعت مطلوب پروژه را در حال اجرا دارد.
وی طول این پل را ۴۰۰ متر و عملیات بتن‌ریزی را به شکل متنوع و مستقر در محل اعلام کرد و ادامه داد: ۱۰ کیلومتر عملیات راهسازی و تعریض در این پل انجام خواهد شد تا به شکل مناسب پل شهید حاج قاسم سلیمانی در موعد مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
لطف‌اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: این پل جز چهار پل مصوب و مورد توافق با قرارگاه خاتم‌الانبیاء است که در ورودی شهر اردبیل از سمت نمین در حال اجراست که امیدواریم در فصل کاری جاری به سرانجام برسد.
وی اضافه کرد: عملیات بتن‌ریزی و سایر عملیات عمرانی پروژه با تلاش پیمانکار با قوت و قدرت و تأمین مصالح مورد نیاز در حال انجام است و امیدواریم با تکمیل آن تردد ایمن و راحت شهروندان را در این مسیر شاهد باشیم.
شهردار اردبیل بیان کرد: به تناسب احداث این پل، در سه نقطه دیگر شهر اردبیل نیز سه تقاطع غیر همسطح دیگر نیز در حال انجام است که شهرداری تلاش می‌کند آنها را نیز به موقع و با پیشرفت مناسب به سرانجام برساند.