ورود گروه های جهادی بسیج اردبیل روند واکسیناسیون را تسریع کرد به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، مهدی اصلانی زاویه پیش از ظهر جمعه در نشست با گروه‌های جهادی بسیج شهرستان کوثر اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا پای کار بوده اند و امروز برای تسریع در […]

ورود گروه های جهادی بسیج اردبیل روند واکسیناسیون را تسریع کرد

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، مهدی اصلانی زاویه پیش از ظهر جمعه در نشست با گروه‌های جهادی بسیج شهرستان کوثر اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا پای کار بوده اند و امروز برای تسریع در روند واکسیناسیون در کنار کادر درمانی و بهداشتی تلاش می‌کنند.

وی گفت: فعالیت گروه‌های جهادی بسیج در مراکز تجمیعی واکسیناسیون و مشارکت در اجرای طرح واکسیناسیون محله محور نشان دهنده این واقعیت است که گروه‌های جهادی بسیج در تمام شرایط سخت و در مواقع نیاز در کنار ولی نعمتان بوده اند.

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به خدمات درمانی گروه‌های جهادی، تصریح کرد: اعزام گروه‌های جهادی بسیج به روستاها و مناطق کم برخوردار استان برای غربالگری و تزریق واکسن کرونا و ارائه خدمات درمانی، دندان پزشکی، پرستاری، مامایی و ارائه داروی رایگان از جمله خدمات ارزشمند جهادگران سلامت به مردم مناطق کم برخوردار استان است.

اصلانی افزود: بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت از ابتدای شیوع کرونا، برای قطع زنجیره شیوع و کنترل بیماری کرونا و کمک مومنانه به نیازمندان در خط مقدم خدمت به مردم بوده است.

رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد: جهادگران با تلاش شبانه روزی در ایام کرونا به جهانیان نشان دادند که در موقع سخت، خط شکن و بن بست شکن هستند و ایثارگرانه و جهادی رو به جلو حرکت می‌کنند.

اصلانی گفت: حمایت و پشتیبانی از جریان جهادی امری مهم و حائز اهمیت است و از ظرفیت دستگاه‌های قادر به پشتیبان مانند بنیاد علوی در این راستا استفاده می‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز در پیام ۹ ماده‌ای به گروه‌های جهادی، به این مسئله مهم تاکید کرده است.

وی تصریح کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردم پایه، در همه عرصه‌ها مردم را نه به عنوان بخشی از راه حل که خود راه حل می‌داند و در همین راستا فعالیت گروه‌های جهادی بسیج در مناطق محروم با همدلی و حمایت مردم همراه بوده است.