وحدت امت اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت قائم است به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل وحدت امت اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت قائم است به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت‌الاسلام حسن صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لاهرود با تبریک نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام اظهار کرد: امروز آسایش و آرامش مردم […]

وحدت امت اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت قائم است

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل وحدت امت اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت قائم است به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت‌الاسلام حسن صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لاهرود با تبریک نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام اظهار کرد: امروز آسایش و آرامش مردم مدیون مجاهدت‌ها و فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان است که با هرگونه پلیدی و فساد در جامعه مبارزه می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه وحدت امت اسلامی در جای جای جهان زمینه ظهور حضرت حجت را فراهم می‌آورد، تصریح کرد: این وحدت باید در بین همه ملت‌ها ایجاد شود چرا که دنیای امروز تشنه ظهور و رسیدن به جایگاه عظیم الهی و انسانی است.
امام جمعه لاهرود با تبریک آغاز سال جدید گفت: توفیقات موشکی اخیر ایران خار چشم دشمنان و نقطه قوت مردم کشور است که امیدواریم در سال جدید در کنار این توفیقات شاهد رونق اقتصاد و معیشت مردم نیز باشیم.
حجت‌الاسلام صفری حمله عملیاتی سپاه به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را یادآور شد و افزود: این حمله انتقامی کوچکی در پاسخ به شرارت‌های دولت‌های استکباری همچون اسرائیل و آمریکا بود.
وی با بیان اینکه دشمنان در هر نقطه از جهان که نقشه ناامنی ایران را داشته باشند، در امان نخواهند بود، خاطرنشان کرد: این حمله موافقت‌آمیز حلقه جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق را منهدم کرده و تهدید علیه امنیت منطقه را در نطفه خفه کرد.
حجت‌الاسلام صفری عظمت نیمه شعبان را یادآور شد و اضافه کرد: نیمه شعبان روز با عظمتی در بین امت‌های اسلامی است تا با وحدت و انسجام خود زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امام زمان قائم تفرقه است و زمانی ظهور می‌کند که امت اسلامی واحد شده و اختلاف و تفرقه‌ای در بین نباشد.
امام جمعه لاهرود با اشاره به روز دوم فروردین، روز جهانی آب از استاندار اردبیل خواست هر چه سریع‌تر سد معیشتی بخش لاهرود به نتیجه رسیده و مردم از ثمرات آن در این منطقه بهره‌مند شوند. امیدوارم خبر وحدت امت اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت قائم است براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-18 18:48:45