هفته پرکار مراکز تعویض پلاک در اردبیل/پروتکل بهداشتی رعایت می‌شود به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، سید حجت فتاحی بعد از ظهر شنبه در بازدید از مرکز تعویض پلاک اردبیل اظهار کرد: افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک خودرو این استان با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم انجام شده است. […]

هفته پرکار مراکز تعویض پلاک در اردبیل/پروتکل بهداشتی رعایت می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، سید حجت فتاحی بعد از ظهر شنبه در بازدید از مرکز تعویض پلاک اردبیل اظهار کرد: افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک خودرو این استان با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز و افزایش حجم مراجعه‌کنندگان از روز شنبه ۱۴ اسفندماه تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه تمامی مراکز تعویض پلاک در استان اردبیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر به شهروندان ارائه خدمت خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: همچنین از روز شنبه ۲۱ اسفندماه تا روز شنبه ۲۸ اسفندماه نیز تمامی مراکز تعویض پلاک در استان اردبیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر به مردم و مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه خواهند کرد.

فتاحی تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان، جلوگیری از ازدحام جمعیت، آسایش و رفاه مردم و ارائه خدمات بهتر را از جمله اهداف افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به افزایش حجم مراجعان به مراکز تعویض پلاک جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ضروری است.

فتاحی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همراه داشتن وسایل بهداشتی و خود محافظتی مانند ماسک، دستکش و همچنین نوشت‌افزار شخصی از جمله خودکار توسط مراجعان الزامی است.

وی اضافه کرد: به افرادی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند، هیچ‌گونه خدماتی ارائه نخواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: ۵ مرکز تعویض پلاک خودرو در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد مغان، مشگین‌شهر، خلخال و بیله‌سوار مغان در استان اردبیل فعال است.