نیروهای امنیتی به اعتماد مردم پشت گرم هستند به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل نیروهای امنیتی به اعتماد مردم پشت گرم هستند رضا قاسمیان در گفت‌و گو، با خبرنگار هاریکا، با تبریک هفته سربازان امام عصر (عج) در صیانت از امنیت و آرامش جامعه اظهار کرد: ایمان و روحیه انقلابی ۲ اصل […]

نیروهای امنیتی به اعتماد مردم پشت گرم هستند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل نیروهای امنیتی به اعتماد مردم پشت گرم هستند رضا قاسمیان در گفت‌و گو، با خبرنگار هاریکا، با تبریک هفته سربازان امام عصر (عج) در صیانت از امنیت و آرامش جامعه اظهار کرد: ایمان و روحیه انقلابی ۲ اصل مهم در تقویت حرکت‌های جهادی و ارزشی نیروهای متعهدی است که نشان و نمود آن را می‌توان در سربازان گمنام امام عصر (عج) در پایداری امنیت و آرامش در جامعه مشاهده کرد.
وی تصریح کرد: مکمل حضور این نیروهای ارزشمند و دلسوز به اعتماد و اعتبار تک تک افراد جامعه است که بنا به مسئولیت اجتماعی خود سعی می‌کنند تا همراهی و همکاری خود را با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی انجام داده و خطرها و آسیب‌ها را از کشور دور کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تأمین امنیت را بزرگترین مؤلفه در جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد فضای آرام در حوزه تولید، اشتغال و تحرک اقتصادی اعلام کرد و گفت: استان اردبیل در ردیف استان‌های امن کشور قرار دارد و از همین رو بخش عظیمی از سرمایه‌گذاران علاقه و تمایل به حضور در این استان برای ایجاد فرصت‌های تولید و اشتغال بیشتر دارند.
قاسمیان افزود: در کنار نیروهای مسلح، که به صورت شبانه‌روز در تأمین امنیت تلاش می‌کنند، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی نیز با احاطه کامل در بخش‌های مختلف سعی دارند تا به پایداری این امنیت کمک کنند که قطعاً سیستم امنیتی و اطلاعاتی هر کشور حافظ آبرو و شخصیت آنهاست که در جمهوری اسلامی ایران این حرکت‌ها به صورت معنوی و ارزشی انجام می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال حادثه‌آفرینی و خلق رویدادهای بر هم زننده امنیت و پایداری این امر در جامعه بودند اما سربازان گمنام امام عصر (عج) در دایره عمل وسیع خود همواره سعی کردند تا این توطئه‌ها را خنثی کرده و بخش عظیمی از آن را در گام‌های نخست دفع کنند.
قاسمیان با تبریک هفته سربازان گمنام امام عصر (عج) و فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت امام غایب (عج) اضافه کرد: مردم نیز عاشقانه در کنار این نیروهای خدمتگزار و مکمل فعالیت آنها هستند تا هیچ وقت مردم ایران از مسیر و ریل آسایش، آرامش و امنیت پایدار خارج نشود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بزرگترین سرمایه نیروهای مسلح، اطلاعاتی و امنیتی را اعتماد و اعتقاد راسخ مردم به فعالیت سالم و بی‌ادعای این نیروها اعلام کرد و ادامه داد: در سخت‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی همواره سعی می‌کنند تا زمینه صلح و آرامش را برقرار کرده و از هرگونه حرکت‌های ناجوانمردانه علیه ملت و نظام اسلامی ممانعت کنند. امیدوارم خبر نیروهای امنیتی به اعتماد مردم پشت گرم هستند براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-17 12:46:20