نماز جمعه فردا در تمام شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت‌الاسلام ناصر نصیری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فریضه نماز جمعه فردا هفتم خردادماه در تمام شهرهای نارنجی استان اردبیل با اعمال محدودیت‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. وی […]

نماز جمعه فردا در تمام شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت‌الاسلام ناصر نصیری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فریضه نماز جمعه فردا هفتم خردادماه در تمام شهرهای نارنجی استان اردبیل با اعمال محدودیت‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به روند رو به کاهش ابتلاء به کرونا در اردبیل افزود: بنا به اعلام ستاد مبارزه با ویروس کرونا در اردبیل و با توجه به ادامه وضعیت نارنجی و زرد کرونا در برخی مناطق استان اردبیل با هدف حفظ سلامتی مردم و تأیید نماینده ولی فقیه در استان، تصمیم بر برگزاری مراسم نماز جمعه این هفته در همه شهرهای استان اتخاذ شد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان از نمازگزاران خواست تا به منظور حفظ سلامتی خود و همشهریان و بنابر تاکید ستاد استانی مقابله با کرونا برای مراسم فردا حتماً وسایل شخصی و بهداشتی را به همراه داشته باشند.
نصیری همچنین خاطرنشان کرد: مراسم نماز جمعه فردا هفتم خرداد در مناطق نارنجی استان شامل شهرهای اردبیل، پارس‌آباد، گرمی، انگوت، مشگین‌شهر، خلخال، لاهرود، رضی، هشتجین و کلور با جمعیت محدود و رعایت کامل نکات بهداشتی و در بقیه شهرهای زرد استان هم با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی نمازگزاران برگزار خواهد شد.