نباید فردی از چرخه واکسیناسیون باز بماند به گزارش اخبار اردبیل  , سید حامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: با تلاشی که در قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه سپاه و بسیج در حال انجام است، طرح ضربتی محله‌محور در واکسیناسیون گروه‌های مختلف جامعه هدف‌گذاری شده تا هیچ فردی از این […]

نباید فردی از چرخه واکسیناسیون باز بماند

به گزارش اخبار اردبیل  , سید حامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: با تلاشی که در قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه سپاه و بسیج در حال انجام است، طرح ضربتی محله‌محور در واکسیناسیون گروه‌های مختلف جامعه هدف‌گذاری شده تا هیچ فردی از این چرخه باز نماند.
وی تصریح کرد: باید کار واکسیناسیون با سرعت بیشتری در گروه‌های سنی مختلف انجام شود تا به تدریج از شدت محدودیت‌ها کاسته شده و فعالیت تمامی گروه‌های صنفی و بازگشایی مدارس را به صورت حضوری شاهد باشیم.
استاندار اردبیل به واکسیناسیون دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: با تلاش دانشگاه علوم پزشکی و استفاده از ظرفیت خود مدارس کار واکسیناسیون تا ۱۰ روز آینده به تمام خواهد رسید و تلاش بر این است تا از آبان ماه با بهبود نسبی شرایط فعالیت گروه‌های صنفی مختلف و بازگشایی حضوری مدارس به شایستگی فراهم آید.
عاملی افزود: در حال حاضر ۶۷ درصد جمعیت استان اردبیل دز اول واکسن خود را دریافت کردند و با واردات واکسن به صورت فراگیر کار واکسیناسیون در دز دوم نیز سرعت می‌گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم تا پایان هاریکاماه جمعیت واکسینه شدن استان به بیش از ۸۵ درصد برسد تا ایمنی و شرایط مطلوبی را در این فرآیند شاهد باشیم.
عاملی اضافه کرد: ستاد مقابله با بیماری کرونا به صورت جدی مسائل و موضوعات را رصد می‌کند و بر اساس برنامه‌ریزی کشوری سعی بر این است تا کنترل هوشمند در این زمینه انجام شده و با این فعالیت بسیاری از محدودیت‌های اعمال شده در گذشته رفع و مردم به راحتی بتوانند فعالیت‌های اجتماعی خود را نیز انجام دهند.
وی به افرادی که رغبت به تزریق واکسن ندارند، توصیه کرد تا از فرصت پیش آمده برای واکسیناسیون استفاده کرده تا سلامت خود را در ایام کرونا افزایش داده و آسیب‌های احتمالی را به حداقل برسانند.