منافقان شکست مرصاد را تحقیر تاریخی خود می‌دانند به گزارش اخبار اردبیل  , ابراهیم شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در شکستن هیمنه منافقان کوردل با حمایت صدام خائن اظهار کرد: به دنبال پذیرش قطعنامه ۵۹۸ تحرکات ارتش عراق در مرزهای ایران به ویژه شلمچه و خرمشهر […]

منافقان شکست مرصاد را تحقیر تاریخی خود می‌دانند

به گزارش اخبار اردبیل  , ابراهیم شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در شکستن هیمنه منافقان کوردل با حمایت صدام خائن اظهار کرد: به دنبال پذیرش قطعنامه ۵۹۸ تحرکات ارتش عراق در مرزهای ایران به ویژه شلمچه و خرمشهر ادامه داشت ولی با هوشیاری و صلابت نیروهای مسلح همه توطئه‌های آنها در نطفه خفه شد.
وی تصریح کرد: منافقان کوردل که خیال خام تصرف بخشی از ایران را در ذهن داشتند از فرصت به وجود آمده برای حمله به مرزهای ایران و مناطق غرب استفاده کرده و توانستند برخی از شهرهای کرمانشاه را تصرف کنند.
رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: در چنین ایامی با عنایت الهی و مجاهدت رزمندگان اسلام به ویژه تدبیر شهید صیاد شیرازی در تنگه مرصاد بلایی بر سر منافقان آوردیم که تا عمر دارند آن را فراموش نخواهند کرد.
شجاعی افزود: این عذاب الهی مایه تحقیر آنها در قالب عملیات فروغ جاویدان شد که با سرکردگی مسعود و مریم رجبی منافقان احساس می‌کردند از فرصت قبولی قطعنامه برای تصرف شهرهای ایران می‌توانند استفاده کنند اما در این کار ناکام شده و پشتیبانی صدام نیز نتوانست آنها را از این گرداب نجات دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: عملیات مرصاد با رمز یا صاحب‌الزمان ادرکنی آغاز شد و در پنجم مرداد تنگه مرصاد کمین‌گاه نابودی منافقان شد تا محل دفن همیشگی این انسان‌های کوردل باشد.
شجاعی اضافه کرد: امروز نیز این منافقان از شکست مرصاد و تحقیر تاریخی رنج می‌برند و با انواع توطئه‌ها و حیله‌گری‌ها سعی می‌کنند تا ملت ایران را از پشتیبانی نظام اسلامی مأیوس کنند در حالی که ملت مسلمان ایران با تبعیت از ولایت و مجاهدت بی‌نظیر همواره در سنگر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام حاضر و آماده هستند.