مناسب‌سازی حقوق بازنشستگان دراردبیل امیدواری را دو چندان کرده است به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، افشین شیرزاده ظهر شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: سالی که گذشت سال حساس و مهمی برای کشور در رفع تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و گذر از شرایط سخت کرونایی […]

مناسب‌سازی حقوق بازنشستگان دراردبیل امیدواری را دو چندان کرده است

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، افشین شیرزاده ظهر شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: سالی که گذشت سال حساس و مهمی برای کشور در رفع تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و گذر از شرایط سخت کرونایی بود که این اوضاع شرایط اقتصادی سختی را نیز برای مردم در حوزه‌های مختلف رقم زد.
وی به کسادی تولید، فعالیت اصناف و عدم رونق صادرات و واردات اشاره کرد و گفت: همه این شرایط به کاهش منابع درآمدی سازمان منجر شده چرا که درآمد سازمان تأمین اجتماعی متناسب با وضعیت اقتصادی و درآمدی مردم کشورمان رشد کرده و یا رو به کاهش می‌گذارد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل اثرگذاری مستقیم این منابع درآمدی را در بهبود شرایط سازمان یادآور شد و تصریح کرد: ۹۰ درصد تأمین منابع سازمان تأمین اجتماعی از محل حق بیمه است که در دل فعالیت اصناف، مشاغل، تولیدکنندگان و کارآفرینان قرار گرفته است.
شیرزاده افزود: ما نه تنها در این شرایط سخت دست از ایجاد تحول در سازمان تأمین اجتماعی برنداشتیم بلکه با تدبیر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گام اول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و در گام بعدی ارائه خدمات الکترونیکی و حذف دفترچه و تمدید اعتبار آنها به انجام رسید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سال ۸۸ یک بار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان آن هم به شکل ناقص اجرا شده بود اما در فروردین ۱۴۰۰ متناسب‌سازی در گام دوم به شکل امیدبخش انجام شد به طوری که حقوق بازنشستگان به شکل چشمگیری افزایش یافته است.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان این افزایش حقوق را چراغ امیدی در دل بازنشستگان و از کارافتادگان اعلام کرد و ادامه داد: قطعاً این فرآیندها با قوت و قدرت در استان اردبیل نیز به تناسب شرایط کشوری ادامه پیدا می‌کند.
شیرزاده اضافه کرد: در حوزه منابع انسانی و رفاه همکاران سعی خواهیم کرد در دوران مسئولیت در این استان، آرامش و امنیت شغلی و روحی و روانی را برای همکاران برقرار کنیم.
وی بیان کرد: در حوزه وصول درآمدها و استفاده از شرکای تأمین اجتماعی برنامه‌های مفصلی داریم که قطعاً در تعامل با این مجموعه‌های سعی خواهیم کرد از ظرفیت به وجود آمده در تقویت تعامل و ارتباط مؤثرتر استفاده کنیم.
این مسئول ضرورت توجه به تکمیل پروژه‌های عمرانی و توجه جدی به حوزه منابع انسانی را در ارتقا خدمات ارائه شده از سوی سازمان به جمعیت تحت پوشش بیش از ۵۰ درصدی یادآور شد و اظهار کرد: ما در کنار پشتیبانی از مدیران استانی، سعی خواهیم کرد مدافع حق و حقوق سازمان و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی باشیم.
شیرزاده تصریح کرد: در دوران مدیریت قطعاً اهل تعامل و ارتباط با مسئولان استان خواهیم بود و سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا با همفکری و همراهی بیشتر و سخت‌کوشی مجموعه تأمین اجتماعی استان کارها را به شکل شایسته به پیش ببریم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان گفت: از زحمات مدیرکل سابق تأمین اجتماعی که فردی دلسوز، اخلاق‌مدار و سخت‌کوش بودند، قدردانی می‌کنیم و تلاشمان را انجام خواهیم داد تا در یک دوره مدیریت جدید با رفع نواقصات و ضعف‌ها به تقویت سازمان تأمین اجتماعی کمک کنیم.