معدن پوکه محیط زیست سرعین را نابود کرده است به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  معدن پوکه محیط زیست سرعین را نابود کرده است , به گزارش هاریکا خبر، حجت الاسلام محمود اصغری بعدازظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در تداوم الگوی نظام سیاسی امام […]

معدن پوکه محیط زیست سرعین را نابود کرده است

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  معدن پوکه محیط زیست سرعین را نابود کرده است , به گزارش هاریکا خبر، حجت الاسلام محمود اصغری بعدازظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در تداوم الگوی نظام سیاسی امام علی (ع) شکل گرفته و در این راستا گام‌های بلندی برداشته است.

وی اساس نظام علوی را مشروعیت از سوی خداوند و مقبولیت از سوی مردم دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل در سال ۴۲ به رغم آغاز حرکت تاریخی خود با توجه به عدم آمادگی مردم در سال ۵۷ نهضت را به ثمر رساند تا ثابت شود بدون همراهی مردم هیچ حرکتی نمی‌تواند ثمره و نتیجه‌ای را در پی داشته باشد.

امام جمعه سرعین گفت: در این ۴۲ سال ملت ایران سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری را از جنگ تحمیلی گرفته تا دوران سازندگی، تحریم و تهدید استکبار پشت سر گذاشتند و امروز در قالب حکومت علوی ما استانداران را مالک اشتر و فرمانداران را سلمان فارسی می‌دانیم.

اصغری ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و آسیبی که متوجه بازار و فعالان صنعت گردشگری شد انتظار می‌رود بیمه و مالیات الزامات قانونی را سهل گرفته و اجازه فعالیت مجدد این مجموعه‌ها را بدند.

وی با انتقاد از بی توجهی عوامل صدور مجوز برای فعالیت معادن و تخریب محیط زیست اظهار کرد: آنهایی که بدون الزامات زیست محیطی به صدور مجوز معادن اقدام کرده اند باید محاکمه شوند چرا که دراطراف شهر سرعین فعالیت معدن پوکه آثار زیانباری را برای اهالی منطقه به همراه داشته است.

امام جمعه سرعین گفت: به رغم سختی کار در جذب سرمایه گذار برخی از ادارات اسباب نارضایتی و فرار سرمایه گذاران را فراهم کرده اند در حالی که شایسته است در حفظ و نگهداری چنین سرمایه گذارانی تلاش مؤثر با حمایت همه جانبه انجام شود.