مسئولین آب زارعین را به صورت عادلانه بین کشاورزان تقسیم کنند به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به ماه محرم، اظهار کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای جبران گذشته و توبه و بازگشت به درگاه خداوند […]

مسئولین آب زارعین را به صورت عادلانه بین کشاورزان تقسیم کنند

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به ماه محرم، اظهار کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای جبران گذشته و توبه و بازگشت به درگاه خداوند متعال است.
وی با اشاره به ۳۰ مرداد روز مسجد، گفت: در ۳۰ مرداد سال ۱۳۴۸ هجری شمسی مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان توسط رژیم غاصب اسرائیل به آتش کشیده شد که به همین مناسبت در تقویم کشورمان به روز مسجد نامگذاری شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه مسجد جایگاه نزول خیرات و برکات آسمانی است، ادامه داد: مسجد پایگاه مهم عبادی و اجتماعی مسلمانان است و در فرهنگ اهل بیت مسجد مهمان خانه خدا در روی زمین و تکه‌ای از خاک بهشت است.
خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به یکم شهریور ماه روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک، بیان کرد: ضمن تبریک این روز به پزشکان گرامی شهرستان از همه پزشکان به عنوان مدافعان سلامت در راستای شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به دوم شهریور ماه آغاز هفته دولت، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگو و نماد مدیریت جهادی و خدمت خالصانه بودند و نیاز امروز کشور به مدیران جهادی از جمله شهید رجایی و شهید باهنر است.
حجت الاسلام باقری بنابی تاکید کرد: نبود اداره اوقاف در شأن شهری چون پارس آباد نیست و در این خصوص از اداره تبلیغات اسلامی خواست با همکاری دفتر امام جمعه هر چه سریع‌تر باعث راه اندازی اداره اوقاف در این شهرستان باشند.
امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص مشکلات آب زارعین کشاورزی عنوان کرد: مشکل آب جدی است و از کشاورزان انتظار است در خصوص آب صرفه جویی کرده و با مسئولین همکاری‌های لازم را داشته باشند و مسئولین هم با عدالت و امانت داری آب را به صورت مساوی و عادلانه بین کشاورزان تقسیم کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.