مدیران حق پنهان کردن خلأها را ندارند به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  مدیران حق پنهان کردن خلأها را ندارند , به گزارش هاریکا خبر، محمود عباس‌زاده مشکینی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری مشگین‌شهر که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: روستای موئیل از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه […]

مدیران حق پنهان کردن خلأها را ندارند

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  مدیران حق پنهان کردن خلأها را ندارند , به گزارش هاریکا خبر، محمود عباس‌زاده مشکینی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری مشگین‌شهر که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: روستای موئیل از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است و تمام تلاش ما بر این است تا با همکاری وزارت کشور این روستا را به شهر ارتقا دهیم.
وی به جمعیت ۱۰ هزار نفری این منطقه با دارا بودن ۱۳ مرکز آبدرمانی در اطراف موئیل اشاره کرد و گفت: ما به راحتی می‌توانیم از ظرفیت این منطقه در جذب گردشگران داخلی و خارجی استفاده کنیم و تلاش بر این است تا خردادماه نیروگاه زمین گرمایی نیز در این منطقه راه‌اندازی شود.
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ضرورت بازگشایی مسیر مشگین به سراب را از طریق این روستای گردشگری یادآور شد و تصریح کرد: موئیل بالاترین ارتفاع را در منطقه دارد و به بام استان مشهور است.
عباس‌زاده مشکینی به ظرفیت‌های معدنی و توانمندی‌های تولید محصولات باغی در این روستا اشاره کرد و افزود: سعی ما بر این است تا با پیگیری‌های مستمر زمینه ارتقا دهیاری موئیل را به شهر و بخش فراهم کنیم تا فضای توسعه این منطقه فراهم آید.
وی با قدردانی از حضور استاندار اردبیل و معاونان در شهرستان‌ها با هدف بررسی مشکلات و حل گره‌های سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم چنین جلسات راهگشا در سطح شهرستان هر ماه یک بار با حضور استاندار و مسئولان اجرایی برگزار شود تا شهرستان مشگین‌شهر از سرانه توسعه استان عقب نماند.
عباس‌زاده مشکینی با بیان اینکه مدیران حق ندارند خلأها و کمبودها را پنهان کرده و به صورت تصنعی شرایط پیشرفت و توسعه را به وجود آورند، اضافه کرد: بهتر است در جذب اعتبارات بیشتر و توزیع منابع عادلانه در سطح استان کمبودها و خلأها مشخص و معرفی شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مشگین غربی از ظرفیت‌های خوب کشاورزی، صنعتی و معدنی برخوردار است و در این منطقه از طریق سد احمدبیگلو و اهل ایمان به راحتی می‌توان تأمین منابع بخش کشاورزی را انجام داد.
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی به احداث ۴ خطه مشگین‌شهر به سمت اهر اشاره کرد و ادامه داد: از سد اهر کارهای خوبی آغاز شده و امیدواریم از سمت اردبیل، از سمت مشگین‌شهر نیز فعالیت‌ها در این زمینه به انجام برسد.